دانلود FINAL FANTASY III 1.1.0 – بازی فاینال فانتزی 3 اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1250 2017-12-24 21:14:03

بازی نقش آفرینی شگفت آور و پرطرفدار FINAL FANTASY III v1.1.0 Patched اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه ی پچ شده و کاملا تست شده (آفلاین) – قیمت 8 دلار و امتیاز 4.5 از 5.0 در Google Play !
نسخه ی معمولی + نسخه مود شده با Gil بی نهایت به صورت جداگانه!

دیروز بود که نسخه ی چهارم بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار FINAL FANTASY را معرفی کردیم و در عرض 12 ساعت و شاید هم کمتر بیش از 3000 بار توسط کاربران و بازدیدکننده های اندرویدی دریافت گردید و از طریق ایمیل نیز کاربران پیام هایی را مبنی بر انتشار نسخه ی سوم بازی فرستادند که تصمیم گرفتیم نسخه ی سوم ان را نیز به درخواست کاربران فهیم معرفی نماییم. FINAL FANTASY III نسخه ی سوم از بازی فوق العاده ی فاینال فانتزی در سبک بازی های Role Playing یا همان نقش افرینی برای اندروید است که نسخه ی اول ان حدود 25 سال پیش برای سیستم نینتندو طراحی گردیده بود و علی رغم گرافیک پایینش به عنوان بهترین بازی نقش افرینی ان زمان انتخاب گردید! و اما … در نسخه ی اندرویدی بازی شاهد پشرفت های چشمگیری هستیم به گونه ای که استودیوی بازیسازی SQUARE ENIX Co بازی را با نهایت گرافیک و صداگذاری مهیج طراحی کرده است تا تجربه ی بهترین بازی نقش افرینی را برای شما به ارمغان بیاورد.

داستان بازی FINAL FANTASY III از آن جایی آغاز می گردد که یک زلزله ی عظیم در Altar Cave و در نزدیکی دهکده ای که در آن زندگی می کنید رخ می دهد! پس از این رویداد، معادن کریستال و سنگ های قیمتی سر باز می کنند و قهرمانان بازی تصمیم به جمع آوری آن ها می گیرند و از همین قسمت است که خطرات را به جان می خرند و ماجراجویی را آغاز می کنند و شما …!!

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی FINAL FANTASY III اندروید :

* بازی در نقش چندین شخصیت اصلی با مهارت های منحصر به فرد

* نگه داشتن چشم در مکان فعلی خود و محیط های اطراف

* گوشی دادن به موزیک های بازی در صورت دوست داشتن

* امکان سفارشی سازی شخصیت های بازی با کارهای متعدد

* دارا بودن گرافیک HD به همراه صداگذاری مهیج و عالـــــی

بازی FINAL FANTASY III همانند نسخه ی چهارم خود با تخفیف 50 درصد با قیمت 7.99 دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه ی ان ر ا به صورت رایگان و به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم!

توجه داشته باشید که : به دلیل پولی بودن بازی بدون شک ارور لایسنس نمایان خواهد شد پس ما نسخه پچ شده بازی را برای شما قرار داده ایم که به هیچ وجه ارور لایسنس نمی دهد و تست شده است!

 برای دانلود نسخه ی چهارم بازی نیز می توانید برروی لینک زیر کلیک کنید :

www.farsroid.com/final-fantasy-iv-android

 

دانلود FINAL FANTASY III - بازی فاینال فانتزی 3 اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.square_enix.android_googleplay.FFIII_GP را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 

Download FINAL FANTASY III Android Apk - New GOOGLE PLAY