دانلود Scorch Runner 1.1.2 – بازی اژدهای دونده اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1014 2017-12-23 06:49:05

Scorch Runner v1.1.2 – بازی هیجان انگیز و جدید اژدهای دونده آندروید همراه دیتا – آفلاین

Scorch Runner بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و دوندگی از استودیوی بازیسازی Welsh Rugby Union برای دستگاه های هوشمند اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و مثل همیشه تصمیم بر این شد تا همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما دوستداران بازی های خاص معرفی نماییم. در این بازی شما کنترل و هدایت موجود دوست داشتنی با نام Scorch را در دست دارید که می بایست با کارهای مختلف نظیر پریدن، پرواز و غیره از موانع مختلف بگذرید و زمینه های مختلف راگبی سراسر جهان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. انواع موانع مختلف به علاوه سکه های متعدد در مسیر حرکت شما وجود دارند که باید از موانع به سلامت عبور کنید و سکه ها را برای افزایش امتیاز جمع آوری نمایید. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن و دوندگی (Run) هستید به هیچ وجه بازی جدید و هیجان انگیز Scorch Runner را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی دوندگی Scorch Runner اندروید:

* عبور از موانع با دویدن، پرواز و بر هم زدن

* انواع موانع مختلف برای پشت سر گذاشتن

* انوع قدرت های یو پی اس برای جمع آوری

* شکست کشورهای دیگر با پشت سر گذاشتن چالش ها

* امکان رقابت با دوستان به صورت آنلاین و اینترنتی

* جمع آوری سکه های موجود برای افزایش قدرت

* گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج و کنترلرهای خوب

بازی Scorch Runner در مارکت اندروید با استقبال خوبی مواجه نشده و این مورد هم بدون شک مربوط به ضعف سازنده در تبلیغ بازی اش می باشد که ما در اندروید برای اولین بار بازی را حضور شما کاربران ایرانی اندروید معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1.2 :

* رفع باگ ها و بهینه سازی های مختلف.

 

دانلود Scorch Runner - بازی اژدهای دونده اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی uk.co.wru.scorchrunner را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.