دانلود Corridor Z 1.3.1 – بازی دالان Z اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1432 2017-12-23 04:28:16

Corridor Z v1.3.1 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز “دالان زد” اندروید همراه دیتا – آفلاین
نسخه معمولی + نسخه مود با طلای بی نهایت

Corridor Z – دلان زد یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج در سبک بازی های اکشن برای دستگاه های با سیستم عامل محبوب Android است که توسط استودیوی بازیسازی معروف Mass Creation به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و مثل همیشه تصمیم گرفتیم در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن خاص اندروید معرفی نماییم! داستان این بازی به صورت روبرو در گوگل پلی نوشته شده است: “یک بیمازی زامبی در شهر شیوع پیدا کرده است و باعث از بین رفتن همه افزاد شده است اما سه نفر در این قتل و عام جان سالم به در برده اند و برای نجات جان خود باید از دالان پر پیچ و خم فرار کنند و …” شما باید به این سه شخصیت اصلی بازی کمک کنید تا از دست زامبی ها فرا کنند! انواع سلاح های قدرتمند در دسترس قرار می گیرند که می توانید با استفاده از ان ها زامبی هایی که شما را دنبال می کنند را از بین ببرید و ساعت ها مشغول شوید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Corridor Z اندروید :

* کمک به سه شخصیت برای زنده ماندن

* استفاده از سلاح های قوی مختلف برای از بین بردن زامبی ها

* در نظر گرفتن ماموریت های مختلف برای هر شخصیت

* بازی در انواع محیط ها و مکان های متنوع و مختلف

* گرافیک HD به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Corridor Z هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ی ان را برای اولین بار حضور شما دوستداران بازی های اندرویدی معرفی می کنیم و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب ان را دریافت کنید. برای مشاهده ی تصاویر و تریلری از بازی + دانلود با ما همراه شوید …

تغییرات نسخه ی v1.3.1:

* اضافه شدن ماموریت های اضافی

* بهینه سازی های مختلف + رفع باگ ها

 

دانلود Corridor Z - بازی دالان Z اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.masscreation.corridorz  را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .