دانلود The Executive 1.1 – بازی عالی مدیر عامل اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1290 2017-12-25 18:07:03

The Executive v1.1 + Mod – بازی محبوب و فوق العاده “مدیر عامل” مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

The Executive بازی محبوب و اعتیاداور در سبک بازی های ارکید-اکشن از Noodlecake Studios برای اندروید است که ابتدا برای IOS عرضه شده بود و به درخواست کاربران قصد معرفی جدیدترین نسخه ان را داریم! در این بازی شما مدیر عامل یک شرکت بسیار بزرگ خواهید بود که تمام هم و غمش موفقیت و بهبود کسب و کار شرکت است! اما شما آدم معمولی نیستید، هر جا که می روید گرگ ها ظاهر می شوند و دست از سرتان بر نمیدارند ؛ شرکت شما توسط گرگینه ها تسخیر می شود و در حال فروپاشی است و این شما هستید که باید دست به کار شده و جلوی این گرگینه ها را بگیرید! وظیفه شما محافظت از جان کارمندانتان است ؛ دفتر کار شما در طبقات بالای ساختمان مرکزی این کمپانی قرار دارد و طبقات پایین توسط دشمنان شما یعنی گرگینه های وحشی تسخیر شده است. آن ها کم کم در حال پیشروی به سمت بالا هستند و شما نباید به آن ها اجازه دهید که به طبقات حیاتی راه پیدا کنند! بازی از اتاق کار آغاز و در محیط های مختلفی نظیر مترو ادامه پیدا می‌کند، با مشت و لگد به جان گرگ های بی شمار بازی بیفتید، گرگ های امروزی خوش لباس و ظاهری دوستانه دارند! غافل نشوید، زیرا رفیقی نیمه راه بیش نیستند. در حین بازی باید حواستان کاملا جمع باشد، بله! مبارزه کنید و هم چنان سوددهی شرکت را از خاطر نبرید!

 

دانلود The Executive - بازی عالی مدیر عامل اندروید + مود + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی آرکید-اکشن The Executive اندروید :

  • شامل 120 مرحله ی مختلف و متنوع
  • استفاده از ضربات مختلف برای شکست دشمنان
  • گیم پلی اعتیاداور با سبک مبارزه های تن به تن
  • بیش از 50 نوع دشمن مختلف برای شکست دادن
  • بیش از 12 رئیس قوی برای شکست دادن
  • کسب درامد با سرمایه گذاری در بخش های مختلف
  • طراحی منحصر به فرد با ساخت عالی و کم نظیر

بازی The Executive به صورت دو بعدی است و میشود گفت هم سبک با بازی معروف Shadow Fight می باشد! این بازی با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و ما امروز در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه نسخه مود برای اولین بار در ایران حضور شما معرفی می کنیم و می توانید ان را به رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* رفع مشکلات و باگ های مختلف بازی.

 

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی The Executive :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.noodlecake.executive را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.