دانلود Storm the Train 1.7.4 - بازی اکشن یورش به قطار اندروید + مود


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1104 2018-04-05 03:30:11

Storm the Train v1.7.4 + Mod – بازی هیجان انگیز و محبوب “یورش به قطار” مخصوص اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

Storm the Train بازی محبوب و سرگرم کننده یورش به قطار در سبک بازی های اکشن و ارکید از استودیوی بازیسازی Games Faction برای اندروید است! این بازی که دارای سبک پلتفرمر می باشد شما را در نقش انواع شخصیت های منحصر به فردی قرار می دهد که در یک صفحه دو بعدی به از بین بردن زامبی ها، نینجاها، روبات ها و دیگر دشمنان می پردازید ؛ انواع سلاح های مختلف برای نابودسازی دشمنان پیش رو در اختیار شما قرار داده می شود تا همه زامبی ها و دشمنانتان را یکی پس از دیگری نابود کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! انواع دستاوردهای مختلف نیز در طول بازی در اختیار شما قرار داده می شود که با جمع آوری ان ها می توانید قدرت را دو چندان کنید! زرداخانه ای از سلاح های قدرتمند وجود دارد که شما می توانید با جمع آوری پول سلاح هایتان را ارتقا دهید و یا در صورت تمایل سلاح های جدید را خریداری نمایید تا دشمنان را ا قدرتی چندین برابر نابود کنید! بازی Storm the Train علی رغم حجم کمتر از 50 مگابایتی اش خیلی خوب طراحی و ساخته شده به گونه ای که تا به امروز با بیش از 100 هزار دانلود از گوگل پلی و بیش از سه هزار رای توانسته امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از آن خودش کند و در لیست بازی های اکشن محبوب قرار بگیرد!

ویزگی هایی که سازنده بازی یعنی (Games Faction Ltd) برای بازی Storm the Train ذکر کرده است را بدون هیچ تغییری به صورت زیر برای شما ذکر میکنیم :

  • گیم پلی کلاسیک  side-scrolling با سبک گیم اکشن-انفجاری
  • 12 شخصیت مختلف با مهارت های منحصر به فرد
  • امکان تغییر شخصیت در بازی از میان دو کارکتر با کش رفتن
  • ارتقا سلاح ها، هواپیماها و دیگر تجهیزات خود
  • راندن هیلی کوپترهای چالش برانگیز با پاداش های روزانه
  • نابود کردن طیف گسترده ای زامبی ها برای دریافت امتیاز

هم اکنون ما در اندروید جدیدترین و آخرین ورژن بازی Storm the Train را به همراه نسخه مود به صورت جداگانه برای دانلود قرار داده ایم که در نسخه مود پول بی نهایت در اختیار دارید و از همان ابتدا بدون هیچ تلاشی می توانید تمامی سلاح ها و شخصیت ها را باز کنید و یا در صورت تمایل سطوح سلاح ها را Max نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.7.4 :

* رفع باگ ها + بهینه سازی های مختلف.

 

Storm the Train