دانلود Aerofly 2 Flight Simulator 2.3.19 - بازی شبیه ساز پرواز اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 2887 2018-04-12 19:30:34

Aerofly 2 Flight Simulator v2.3.19 Offline – بازی فوق العاده و بی نظیر شبیه ساز پرواز مخصوص اندروید همراه دیتا
تست شده با اجرای آفلاین و بدون خطای لایستس

Aerofly 2 Flight Simulator گرافیکی ترین، واقعی ترین و حجیم ترین بازی شبیه ساز پرواز از استودیوی IPACS برای اندروید است که با قیمت 0.99 دلار در پلی استور عرضه شده و به درخواست کاربران قصد داریم جدیدترین و آخرین نسخه ان را برای اولین بار در ایران حضور شما کاربران دوستدار بازی های شبیه ساز هواپیما معرفی نماییم! با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی خود وارد دنیایی سه بعدی و واقعی می شوید و می توانید  جهانی را کشف کنید که تاکنون هرگز با این کیفیت و وسعت بر روی دیوایس خود ندیده بودید! شما در این بازی برروی صندلی انواع هواپیماها و جت ها خواهید نشست و بهترین و هیجان برانگیزترین بازی شبیه ساز را تجربه خواهید نمود! عکس ها و مناظر واقعی، هواپیماهایی با صندلی ها و کابین واقعی که هرگز تصور آن را نمی کرده اید در این بازی گنجانده شده است! همانطور که گفته شد در این بازی شما در نقش خلبان به بازی کردن مشغول خواهید شد به گونه ای که می توانید بر انواع هواپیماها سوار شوید و یا در بیش از 70 فرودگاه مختلف به انجام پرواز و یا تیک اف بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از افراد علاقه مند به خلبانی و بازی های شبیه ساز پرواز هستید تحت هیچ شرایطی  Aerofly 2 Flight Simulator را از دست ندهید ؛ البته شرایط شما نیز درک میشود که شاید نتوانید بازی به این حجیمی را دانلود کنید ولی بهتر است بگوییم که این بازی واقعا ارزش دانلود را دارد و مطمئنا از دانلود آن پشیمان نخواهید شد!

 

دانلود Aerofly 2 Flight Simulator - گرافیکی ترین و واقعی ترین بازی شبیه ساز پرواز اندروید + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی شبیه ساز پرواز Aerofly 2 Flight Simulator اندروید :

  • انتخاب از میان 70 فرودگاه مختلف
  • 17 فروند هواپیما برای انتخاب توسط شما
  • طراحی واقعی همه هواپیماها و جت ها
  • طراحی منحصر به فرد کابین خلبان
  • واقعی جلوه دادن کابین در شب!
  • مساحت +40.000 مایل برای پرواز
  • حالت های مختلف دوربین برای انتخاب
  • طراحی منحصر به فرد با گرافیک خارق العاده

بازی Aerofly 2 Flight Simulator به دلیل گرافیک بالایش تنها برروی گوشی ها و تبلت های با سخت افزار قوی اجرا میشود. شما می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی و کامل این بازی فوق العاده را به صورت کاملا رایگان از سرورهای پرسرعت اندروید به همراه دیتای +1 گیگابایتی به رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.3.19 :

* رفع مشکلات بازی + ویژگی های عمده بهینه سازی برای تجربه بهترین بازی شبیه ساز هواپیمایی اندروید.

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Aerofly 2 Flight Simulator :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.aerofly.aerofly2android را رد مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل