دانلود PAC-MAN DASH! 1.3.4 – بازی خاطره انگیز پک من اندروید + دیتا


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1340 2017-12-27 13:00:14

PAC-MAN DASH! v1.3.4 – بازی هیجان انگیز و محبوب “دوی پک من” اندروید همراه دیتا + تریلر
تست شده با اجرای آفلاین برروی Android 5

PAC-MAN DASH یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی BANDAI NAMCO Games Inc مخصوص اندروید است که در ان شما در نقش انواع شخصیت های دوست داشتنی قرار می گیرید و می بایستی که در مسیرهای متعدد و متنوع با سرعتی بالا بدوید و تمامی میوه های موجود را جمع آوری کرده و هیجان بازی را چند برابر نمایید! شما می توانید با لمس صفحه نمایش از روی موانع پیش رو بپرید و بدون برخورد به ان ها و به سلات عبور نمایید و هر مرحله را یکی پس از دیگری پشت سر گذارید. در بازی پک من شما در انواع مکان های مختلف از جمله شهر بزرگ، زیر زمین پر از ارواح و … با سرعتی زیاد به دویدن مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. بازی PAC-MAN DASH دارای گرافیک رنگارنگ اچ دی و دوست داشتی، صداگذاری بسیار هیجان انگیز و کنترلرهای لمسی بسیار ساده و عالی است که ما ان را به شما دوستداران بازی های پک من اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن PAC-MAN DASH اندروید :

  • شامل بیش از 70 ماموریت مختلف برای پیش بردن
  • به چالش کشیدن خود با خوردن بی از 30 خوراکی مختلف
  • استفاده از انواع قدرت های یو پی اس برای افزایش هیجان
  • بازی و دویدن در انواع محیط ها و مکان های متنوع و زیبا
  • گیم پلی و کنترلر آسان با لمس و تنها دویدن !
  • گرافیک اچ دی با صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی PAC-MAN DASH به صورت رایگان عرضه شده است که ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… این بازی تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان تنها از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند. شما نیز می توانید این بازی را دانلود، نصب و امتحان کنید و بگویید چه امتیازی را به ان می دهید !؟

تغییرات نسخه ی v1.3.4:

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دانلود PAC-MAN DASH - بازی خاطره انگیز پک من اندروید!

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– سپس فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.namcobandaigames.pacmandash.v01 را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید.