دانلود Need for Speed™ No Limits 2.9.1 -بازی نیاز به سرعت اندروید!


بازی اندروید, هیجان انگیز, 1396 2018-04-04 23:00:44

Need for Speed™ No Limits v2.9.1 + Mod – بازی محبوب و پرطرفدار نیاز به سرعت: نامحدود مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
عرضه آپدیت جدید اسفند ماه 1396 مثل همیشه برای اولین بار در ایران تقدیم شما نید فور اسپید بازها
8 فایل نصبی و 4 دیتای مختلف برای پردازنده های Adreno، Mali، PowerVR و Tegra
بازی اینترنتی و آنلاین است
پیشنهاد ویژه

Need for Speed™ No Limits – جنون سرعت بی حد و مرز جدیدترین عنوان از سری بازی های اتومبیلرانی نید فور اسپید از الکترونیک گیمز (EA GAMES) برای اندروید است که با دارا بودن گرافیک خارق العاده، صداگذاری واقعا هیجان انگیز، گیم پلی اعتیاداور و طراحی منحصر به فرد تجربه ای متفاوت از بازیهای ماشین سواری را برایتان به ارمغان می اورد. در این بازی شما می توانید بر انواع جدیدترین اتومبیل های معروف جهان سوار شوید و در خیابان های متعدد به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! 250 قطعات مختلف از جمله کیت، بدنه و … برای شخصی سازی ماشین ها توسط کاربر وجود دارد که با ان ها می توانید اتومبیل خود را سفارشی کنید!  مسابقه های شما تماما در محیط های متنوع و واقعی صورت می پذیرد و بدون شک گرافیک عالی بازی شما را خیره خواهد نمود! این بازی تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.3 از 5.0 را کسب نماید! بر خلاف دیگر بازی های اتومبیلرانی EA GAMES بازی Need for Speed™ No Limits را به صورت آنلاین عرضه نموده است یعنی برای بازی کردن باید همیشه اتصال اینترنت شما برقرار باشد وگرنه بازی اجرا نخواهد شد و با خطای نبود اتصال اینترنت روبرو خواهید شد. اگر از علاقه مندان به بازی های EA هستید پیشنهاد می دهیم که بازی عالی نیدفور اسپید نامحدود را از دست ندهید.

برخی از ویزگی های بازی ماشین سواری Need for Speed™ No Limits اندروید :

  • جمع آوری و آنلاک انواع اتومبیل های مختلف
  • شخصی سازی و سفارشی سازی ماشین با +250 قطعه
  • استفاده از نیتروژن برای بال گرفتن ماشین !
  • ماشین سواری در انواع مکان ها و محیط های واقعی
  • گرافیک HD، صداگذاری مهیج و افکت های خیره کننده

بازی Need for Speed™ No Limits در گوگل پلی دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است که ما در اندروید ان را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما قرار می دهیم و می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود ان نمایید. توجه داشته باشید که بازی Need for Speed™ No Limits دارای 4 فایل نصبی و دیتا برای پردازنده های گرافیکی مختلف است و شما باید حتما فایل نصبی و دیتای مخصوص GPU دستگاهتان را دانلود نمایید. در صورتی که نمی دانید GPU دستگاهتان چیست به صفحه روبرو مراجعه کنید : [لیست پردازنده انواع گوشی های اندروید – کدام دیتا را دانلود کنم ؟!]

توجه داشته باشید که :

# بازی برای اجرا همیشه به اینترنت نیاز دارد.
# در صورتی که بازی در loading می ماند … فیلت-رشکن خود را فعال کنید (این مورد حتما نیاز است و اگر بازیتان اجرا نشد مطمئن باشید فیلت-رشکن شما مشکل دارد)
# هر دو نسخه اصلی و مود توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا میشود و کاملا سالمند ????

تغییرات نسخه ی V2.9.1:

* تلاش برای رسیدن به ماشین بی نظیر : Mazda MX-5
* ویژگی های جدید دیگر + بهینه سازی های دیگر از جمله بهبودهای کلی گرافیکی و گیم پلی

 

Need for Speed™ No Limits Android

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Need for Speed™ No Limits :

مرحله ی اول : یکی از فایل های فایل نصبی را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت و نصب کنید.

مرحله ی دوم : فایل دیتا را مطابق با پردازنده دستگاه خود دریافت کنید و آن را از حالت فشرده خارج کنید ؛ پوشه ی com.ea.game.nfs14_row را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

مرحله ی سوم : بازی را اجرا کنید !




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل