دانلود Haunted Hotel: Phoenix Full 1.0.0 – بازی ماجرایی “ققنوس” اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1206 2017-12-24 12:56:03

Haunted Hotel: Phoenix v1.0.0 Full – بازی فکری و ماجرایی ققنوس اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه، کامل فول و پرداخت شده تقدیم شما عزیزان
بازی آفلاین اجرا میشود

Haunted Hotel: Phoenix Full به فارسی “هتل متروکه: ققنوس” بازی جدید و فوق العاده از سری بازیهای هانتد هتل از استودیوی Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان با پرداخت درون بازی در گوگل پلی منتشر شده است و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفته ایم علاوه بر معرفی آن برای اولین بار در ایران، نسخه کامل و پرداخت شده ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری و ماجراجویی معرفی کنیم و بدون نیاز به پرداخت تمام بازی را بتوانید تجربه بکنید. در این بازی به کوه های خوش منظره و زیبا در شمال غربی اقیانوس آرام خواهید رفت و به جمع آوری علل و سرنخ آتش سوزی های اخیر در این منطقه مشغول خواهید شد. آیا در این راه قربانی خواهید شد یا آتش سوزی را مهار خواهید کرد؟! ققنوس در این بازی موجودی افسانه ای و آتشین است که در حال آتش زدن تمامی مناطق اطراف اقیانوس ارام است و هم اکنون شما به این منطقه سفر می کنید تا حقایقی را در این مورد کسب بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری و اشیاء پنهان اندروید هستید که علی رغم طراحی خوب دارای داستانی عمیق و گیم پلی ای درگیر کننده باشد و بتواند برای ساعاتی شما را به گوشی میخکوب کند بدون شک Haunted Hotel: Phoenix Full بهترین گزینه برای امتحان است!

 

Haunted Hotel: Phoenix Full Android Games

 

بازی Haunted Hotel: Phoenix Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده و هم اکنون نسخه کامل ان پیش روی شماست! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون هزاران اشیاء پنهان برای کشف و پیدا کردن توسط شما، ده ها مینی گیم های بسیار چالش برانگیز برای حل، یافتن انواع سرنخ های پراکنده برای فرار از مخمصه مرگبار، بازی و ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های متنوع، دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار مهیج اشاره کرد! شما قادر هستید ابتدا تصاویر و تریلری از محیط بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل به صورت رایگان اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت اندروید نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.hhpgoogfree را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.