دانلود Off Record: Final Interview Full 1.0 – بازی ماجراجویی اندروید + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1191 2017-12-25 18:14:07

Off Record: Final Interview v1.0 – بازی ماجراجویی و فکری آخرین مذاکره اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.4 از 5.0 ؛ نسخه کامل و فول بازی تقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای آفلاین

Off Record: Final Interview Full بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای فکری، ماجراجویی و اشیاء پنهان از استودیوی Big Fish Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی ان را داریم! داستان کلی بازی اینگونه توسط سازنده بیان شده است : “مربی یک اسب مشهور انگلیسی به طور ناگهانی مورد حمله قرار می گیرد و کشته می شود! همه انگشت اتهامات به سمت شماست و تلاش می کنند، قبل از مسابقه شما را قاتل آن اسب معرفی کنند! در آخرین صحبت هایی که قبل از مرگ با او داشتید نشان از مریضی بود که باعث مرگ او می شد اما چه کسی باور می کند!؟ شما می بایست با رجوع به حافظه خود و یافتن اشیاء مورد نیاز بی گناهی خود را اثبات کرده و این بازی ماجراجویی با به سرانجام برسانید!” بله… هم اکنون شما باید ده ها معما و پازل مختلف را حل کنید و با پیدا کردن اشیاء مخفی، داستان زیبای بازی را پیش ببرید تا بتوانید بی گناهی خود را ثابت کنید و یکی از زیباترین بازیهای ماجراجویی را تجربه نمایید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و فکری هستید بدون شک Off Record: Final Interview Full از بهترین گزینه های برای انتخاب و تجربه است!

 

Off Record: Final Interview Full

 

بازی Off Record: Final Interview Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است ؛ بازی به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و برای تجربه نسخه کاملش باید پول پرداخت کنید اما ما مثل همیشه نسخه کامل و فول ان را حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم که بدون نیاز به پرداخت، همه قسمت هایش باز است و تا اخر بازی را بدون نیاز به پرداخت می توانید پیش ببرید! شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از محیط بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل به صورت رایگان و با لینک مستقیم اقدام به دانلود بازی از سرورهای پرسرعت اندروید نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.orfigoogfree را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.