دانلود Zombie Watch - Zombie Survival 2.2.1 - بازی بقا زامبی اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, ماجراجویی, 1218 2018-04-08 06:30:07

Zombie Watch – Zombie Survival بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از نوع بقا از استودیوی Nebula X Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان قصد داریم جدیدترین نسخه اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! به طور کلی بازی Zombie Watch – Zombie Survival دارای ویژگی هایی هموچون گرافیک 3D، امکان ساخت و ساز، ساختمان سازی، بقاء، کاوش و حالت چندنفره محلی است! پایگاه خود را در اطراف عتیقه جات بسازید و از آن در برابر زامبی هایی که در همه جا به صورت موج به موج به شما حمله خواهند کرد، و می‌خواهند پایگاه شما را نابود کنند دفاع نمایید‍! غذا جمع آوری کنید، دشمنان را نابود کنید و به قهرمان بقاء تبدیل شوید! درختان را قطع کنید، سنگ ها را از معدن استخراج نمایید، آیتم‌های گوناگون را بسازید و بهترین دفاع را برای پایگاه خود ایجاد نمایید! یک تختخواب بسازید تا بتوانید در آن جا پیشرفت خود را ذخیره کنید! باغ خود را پرورش دهید و یک خانه مستقل داشته باشید! دنیاهای اطراف را کاوش کنید تا منابع جدید بدست اورید! در جزیره ماهیگیری کنید، معجون درست کنید تا قدرت ویژه به دست بیاورید و با استفاده از باند سریع تر زخم هایتان خوب شود! زمانی که یک زامبی را می کشید، او آیتم هایی را می اندازد که برای بقاء شما مفید خواهند بود ؛ حتی می توانید یک مارمولک خانگی را احضار کنید تا شما را دنبال کند! همه آیتم های شما در فهرست دارایی هایتان در دسترس هستند! از تلاش برای سلطه بر دنیای آلوده به زامبی لذت ببرید! این ها توضیحاتی است که سازنده بازی Zombie Watch – Zombie Survival برای بازی اش ذکر شده است و ما همه ان ها را عینا ترجمه کرده ایم و به طور کلی اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید به هیچ وجه Zombie Watch – Zombie Survival را از دست ندهید!

 

Zombie Watch Android Games

 

بازی Zombie Watch – Zombie Survival علاوه بر استقبال خوب توانسته امتیاز خوب 4.1 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید جدیدترین و آخرین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم! بازی توسط ما برروی چندین دستگاه با اندرویدهای خاص تست شده و بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا گردیده است و شما نیز می توانید ان را به همراه دیتا از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید و ان را تجربه نمایید.

تغییرات نسخه ی V2.2.1 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– سپس فایل دیتا را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت پوشه ی nebulaxgames.zombiewatch را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه خود کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل