Chimeras: Cursed and Forgotten Collector's Edition Full 1.0.0


بازی اندروید, ماجراجویی, 1192 2018-04-12 01:00:38

Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition Full 1.0.0 – بازی ماجراجویی جالب اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل پرداخت شده بازی – امتیاز 4.4 از 5.0 و عرضه همزمان با انتشار تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition Full بازی جدید، جالب و محبوب در سبک بازیهای اشیاء مخفی، فکری و ماجراجویی برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Big Fish Games ساعت ها پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم و نسخه کامل و پرداخت شده اش را در اختیار تان قرار دهیم! داستان کلی بازی Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition را به صورت نقل قول از زبان بیگ فیش گیم ترجمه می کنیم: “شما برای تعطیلات سفر خود را به اسکاتلند آغاز می کنید تا هم حال و هوایی عوض کنید و هم در مورد گذشته خود اطلاعاتی بدست اورید. پس از اینکه به انجا می رسید و کمی زمان می گذرد، متوجه این موضوع میشوید که سفر شخصی تان به یک ماجراجویی حماسی تبدیل شده است و وارد یک داستان عمیق شده اید! یکی از اعضای خانواده شما ربوده شده و اسنادی نیز که به او و شما مربوط میشود مخفی گردیده و از دیدها پنهان است! ماجراجویی جدیدتان را برای رسیدن به حقایق اغاز می کنید..! ” اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید بدون شک Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition Full نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

Chimeras: Cursed and Forgotten Collector's Edition Full

 

بازی Chimeras: Cursed and Forgotten Collector’s Edition Full تا به امروز صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دیافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید نسخه اول و کامل ان را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bigfishgames.chimeracursegoog را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه قرار دهید.

– بازی را به صورت آفلاین اجرا نمایید!