KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD 8.5.0 - بازی دخترانه اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 3528 2018-04-01 17:30:08

KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD v8.5.0 + Mod – بازی محبوب و سرگرم کننده مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
بازی اینترنتی و آنلاین است

KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD – کیم کارداشیان: هالیوود بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز زندگی و ماجراجویی از Glu Mobile برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در این بازی شما می توانید زندگی شخصیت محبوب هالیوود “کیم کارداشیان” را تجربه کنید ؛ با انواع مختلف مد و طراحی لباس رو به رو هستید که باید کمک کنید تا کیم کارداشیان به زیباترین شکل ممکن در مراسم های مختلف همچون اسکار شرکت کند! اما کیم کارداشیان کیست و از چه میزان محبوبیتی در سطح جهانی برخوردار است ؛ کیم کارداشیان شخصیت مطرح دنیای رسانه و سرگرمی، مدل، بازرگان، بازیگر و شخصیت تلویزیونی اهل آمریکا می باشد! امکان سفارشی سازی لباس، انجام کارهای مختلف نظیر شرکت در مراسمات و … را انجام خواهید داد و ساعت ها مشغول خواهید بود! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی – دخترانه اندروید هستید که نظرتان را جلب کند به هیچ وجه KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD را از دست ندهید.

 

KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD

 

بازی KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود در اختیار شما قرار داده ایم که قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید. از ویژگی های کلی بازی KIM KARDASHIAN: HOLLYWOOD می توان به در دسترس بودن صدها لباس و لوازم ارایشی برای زیبا کردن کیم کارداشیان ؛ شبیه ساز زندگی کیم کارداشیان از اول تا اخر ؛ گیم پلی اعتیاداور و به طور کلی ساخت خوب اشاره کرد.

تغییرات نسخه ی v8.5.0 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.glu.stardomkim را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل