دانلود Hidden object : Bright Summer v5 – بازی خاطرات پنهان اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1403 2017-12-25 00:56:09

بازی ماجراجویی Hidden object : Bright Summer v5 اندروید همراه دیتا – معرفی بازی توسط اندروید برای اولین بار میان تمامی وبسایت ها

Hidden object : Bright Summer به فارسی (اشیاء پنهان: تابستان روشن) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده ی HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی نام آشنای Anuman خالق بازی های مشهوری همچون Syberia، Garfield Car، Dracula 2 و North and South مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک بوستان فوق العاده زیبا و بزرگ که میراث شماست دعوت می کند! داستان بازی از این قرار است که: “نامه ای غیر منتظره از یک دوست بسیار قدیمی به دست شما می رسد که املاکی را به ارث برده اید! شما به خانه ی به ارث برده شده می روید و به یک دفتر خاطرات محرمانه متعلق به مالک قبلی خانه دست می یابید که با حرف هایی شما را از جریان های مختلفی باخبر می سازد و …” بله هم اکنون ماجراجویی شما آغاز می شود و باید به دنبال حقیقت های مختلفی بروید و به آن ها دست یابید!

گرافیک خیره کننده ی اچ دی بازی، صداگذاری بسیار هیجان انگیز، مکان های مرموز و بسیار چالش برانگیز و داستان فوق العاده ی بازی Hidden object : Bright Summer همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی یکی از بهترین بازی های ماجراجویی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد.

برخی از ویژگی های بازی ماجرایی Hidden object : Bright Summer اندروید :

* طراحی به صورت اوپن ورلرد برای مشاهده املاک خود و جست و جوی آزادانه برای یافتن سرنخ

* دست یابی و استفاده از انواع اشیاء مختلف برای دسترسی به مکان های مخفی بوستان

* کشف همه اشیاء مختلفی که شما در صحنه های مختلف نیاز دارید!

* دارا بودن گرافیک خارق العاده ی اچ دی (HD) به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Hidden object : Bright Summer هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت 4.99 دلار به فروش می رود و ما امروز در اندروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

 

دانلود Hidden object : Bright Summer - بازی خاطرات پنهان اندروید

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.microids.hidden.memories.full را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

Hidden object : Bright Summer Android - بازی ماجراجویی اندروید

 

 

Hidden object : Bright Summer Android - بازی ماجراجویی اندروید

 

 

Hidden object : Bright Summer Android - بازی ماجراجویی اندروید

 

 

Hidden object : Bright Summer Android - بازی ماجراجویی اندروید