دانلود The Dreamatorium 2 1.0 – بازی ماجراجویی دکتر مگنوس 2 اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1423 2017-12-26 14:35:16

The Dreamatorium 2 V1.0 Full – بازی ماجراجویی و اشیاء پنهان دکتر مگنوس 2 اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و آنلاک شده بازی !

The Dreamatorium 2 بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی از نوع شیء پنهان از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Artifex Mundi sp. z o.o برای دستگاه های اندرویدی است که ساعت ها قبل به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا در اسرع وقت و همزمان با انتشار نسخه کامل و آنلاک شده ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری و ماجراجویی با سبک هیدن آبجکت معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که دکتر مگنوس در حال کار برروی پروژه جدیدش بوده و به طور کاملا اتفاقی مشکلی پیش می آید و یک دختر جوان ربود میشود! هم اکنون شما در نقش این دکتر جوان باید یک ماجراجویی جدید را برای پیدا کردن دختر در دنیایی ماوراء الطبیعه آغاز کنید و با کریستالی که در دست دارید چیزهای جدید را ببینید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی دارای گرافیک اچ دی، موسیقی متن واقعا زیبا و کنترلرهای لمسی عالی است و اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و ماجراجویی هستید پیشنهاد می دهیم که این بازی را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراحویی The Dreamatorium 2 اندروید :

  • شامل 22 مینی گیم چالش برانگیز
  • 28 مکان با اسرار تاریک برای اکتشاف
  • 15 دستاورد کارآگاهی برای باز کردن!
  • یک داستان فوق العاده بین کابوس و واقعیت
  • حل انواع پازل ها و معماهای مختلف
  • گرافیک HD با صداگذاری واقعا مهیج

بازی The Dreamatorium 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اندروید اولین ورژن ان را به همراه دیتا و به صورت تست شده در اختیار شما قرار می دهیم. شاید با دیدن نام بازی با خود بگویید حتما این بازی نسخه 1 هم دارد و به دنبال نسخه اول آن بگردید ؛ بهتر است همینجا بگوییم که سازنده بازی جدید خود را با نام The Dreamatorium 2 یا همان The Dreamatorium of Dr Magnus 2 منتشر کرده که دوست داشته از عدد 2 در اسم بازی اش استفاده کند و در اصل نسخه اولی در کار نیست! شما می توانید ابتدا تصاویری از بازی را مشاهده و سپس اگر مایل بودید بازی را رایگان دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی V1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود The Dreamatorium 2 - بازی ماجراجویی دکتر مگنوس 2 اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.artifexmundi.dreamatorium2.gp.free را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.