دانلود Dark Parables: Mermaid Full 1.0 – بازی معمایی پری دریایی اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 3024 2017-12-26 21:21:17

Dark Parables: Mermaid Full v1.0 – بازی سرگرم کننده و جدید “پری دریایی” اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.6 از 5.0 و قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی
تست شده با اجرای افلاین

Dark Parables: Mermaid Full سری جدید بازی معمایی و فکری داستان های تیره تحت عنوان پری دریایی برای اندروید است که استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Big Fish Games ساعت ها قبل نسخه اول ان را با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه نمود و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های اشیاء پنهان معرفی نماییم! نام اصلی بازی Dark Parables: The Little Mermaid and the Purple T است و داستان تخیلی و جذابی از یک پری دریایی را دنبال می کند که در دریایی با اسم Crete دیده شده است! هم اکنون شما برای پیش بردن داستان بازی باید انواع معماها، مینی گیم ها و پازل های متنوع و چالش برانگیز را حل کنید و انواع اشیاء پنهان را یکی از پس دیگری پیدا کنید! همانطور که قبلا نیز گفته شده بود بازی های بیگ فیش گیمز از گرافیکی ترین و سنگین ترین بازی های معمایی اندروید است که توانسته میلیون ها کاربر جهانی را به سبک بازی هایش مجذوب کند و تعداد زیادتر این طرفداران را خانوم ها تشکیل میدهند! اگر از علاقه مندان به بازی های معمایی و سرگرم کننده هستید که زود تمام نشود و روزها بتوانید بازی کنید بازیبازی Dark Parables: Mermaid Full را از دست ندهید.

 

دانلود Dark Parables: Mermaid Full - بازی معمایی پری دریایی اندروید + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی معمایی Dark Parables: Mermaid Full اندروید :

  • تحقیق و شروع یک ماجراجویی در مورد پری دریایی
  • ماجراجویی و پیش بردن بازی در انواع مکان های شگفت انگیز
  • کشف یک شهر افسانه ای، سفر به یونان و غیره !
  • حل کردن انواع پازل ها و معماهایی چالش برانگیز توسط شما
  • دارا بودن گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Dark Parables: Mermaid Full هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است که ما در اندروید اولین نسخه ان را برای اولین بار در ایران معرفی و برای دانلود قرار داده ایم. نسخه پیش رو از بازی ؛ نسخه فول و پرداخت شده است که کامل بوده و توسط ما تست شده و به صورت آفلاین اجرا میشود.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی.

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Dark Parables: Mermaid Full :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دریافت کنید و ان را از حالت فشرده خارج کنید . پوشه ی com.bigfishgames.dplmptgoogfull را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید .