دانلود The Emerald Maiden 1.1 بازی ماجراجویی فوق العاده اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1349 2018-04-07 18:30:38

The Emerald Maiden V1.1 Full – بازی فکری جدید و فوق العاده “دوشیزه زمرد” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه کامل و پرداخت شده – تست شده و آفلاین

The Emerald Maiden : Symphony Of Dreams بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های ماجراحویی از Artifex Mundi sp. z o.o برای اندروید است که چند روز پیش نسخه اول ان در پلی استور عرضه شد و تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران دوستدار بازی های فکری و ماجراجویی معرفی نماییم. داستان بازی رای اینگونه از زبان سازنده بیان می کنیم: “لندن 1957 ، شما به عنوان یک کودک رها شده در یتیم خانه ای بودید که هم اکنون 25 سال سن دارید! نامه ای مرموز با عکسی از مادرتان برای شما ارسال می شود! هم اکنون سوالاتی چون “چرا و چگونه مادرتان شما را رها کرده است” در ذهن شما تداعی می شود و تصمیم می گیرید برای پی بردن به حقیقت یک ماجراجویی عمیق و فوق العاده را آغاز کنید تا … “. کمپانی سازنده این بازی، گیم های مختلف و بی نظیری را در کارنامه خودش ثبت کرده است و به عنوان یکی از محبوب ترین سازنده های بازی های فکری و ماجرایی سناخته شده که هم اکنون بازی فکری جدید خودش یعنی The Emerald Maiden را به صورت رایگان در پلی استور عرضه نموده است و باز هم مثل همیشه در اندروید نسخه کامل و پرداخت شده ان را برای شما قرار داده ایم که بدون نیاز به پرداخت همه قسمت های بازی تا آخر، در اختیار شما قرار دارد.

 

دانلود The Emerald Maiden بازی ماجراجویی فوق العاده اندروید + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی فکری و ماجرایی The Emerald Maiden اندروید :

  • 19 بازی کوچک فوق العاده برای به چالش کشاندن شما
  • 25 صحنه مختلف شیء پنهان برای کشف توسط شما
  • ربات شخصی شما در طول بازی کمکتان خواهد کرد !
  • گیم پلی اعتیاداور، صداگذاری هیجان انگیز و گرافیک HD

بازی The Emerald Maiden هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. بازی توسط اندروید تست شده و بدون هیچ مشکلی برروی همه دستگاه ها اجرا میشود. شما می توانید ابتدا تصاویر و تریلری از بازی را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود رایگان نسخه فول بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.1:

* تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی The Emerald Maiden :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.artifexmundi.emeraldmaiden.gp.free را رد مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.