دانلود Space Legends:Edge of Universe Full 0.1.29 – بازی ماجرایی اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1042 2017-12-26 16:56:06

Space Legends:Edge of Universe Full v0.1.29 – بازی فکری نجات جهان مخصوص اندروید همراه دیتا
امتیاز 4.7 از 5.0 با بیش از 5 هزار دانلود از گوگل پلی
تست شده با اجرای آفلاین

Space Legends:Edge of Universe Full به فارسی “افسانه فضا: گوشه ای از جهان” بازی جدید و فوق العاده در سبک بازیهای ماجراجویی و فکری برای اندروید است که ساعت ها پیش توسط استودیوی Absolutist Games به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری اندروید معرفی کنیم! این بازی که به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای در مارکت گوگل منتشر شده و نسخه کامل و خریداری شده ان هم اکنون پیش روی شماست، شما را در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی Elizabeth قرار می گیرید که با دوست خود یعنی Steve سفری عادی را شروع می کنند و به صورت ناگهانی سفر ان ها به یک سفر ماجراجویی تبدیل می شود و راهی جز رویارویی با حقایق را ندارند! هم اکنون شما با هدف پیدا کردن کشتی حمل و نقل برای نجات جهان تلاش می کنید! ماجراجویی های شما تماما در مکان ها و محیط های دل انگیز و زیبا صورت می پذیرد و اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری و ماجرایی باشید بدون شک محو ساخت و گرافیک خیره کننده بازی خواهید شد! اگر به دنبال یک بازی فکری با داستانی درگیر کننده هستید بدون شک همه چیز Space Legends:Edge of Universe Full نظرتان را جلب می کند.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Space Legends:Edge of Universe Full اندروید:

  • شروع سفری هیجان اور ماجرایی-علمی-تخیلی
  • ده ها صحنه های قشنگ و خیره کننده اشیاء پنهان
  • تعداد زیادی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز
  • آثار هنری فانتزی خیره کننده و فیلم های 3D
  • داستان درگیر کننده با صداگذاری فوق العاده زیبا

بازی Space Legends:Edge of Universe Full با استقبال خوبی روبرو شده و تا به این لحظه توانسته بیش از پنج هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شود و امتیاز 4.7 از 5.0 را نیز کسب بکند! هم اکنون ما در اندروید نسخه فول و کامل بازی را حضور شما علاقه مندان به بازیهای ماجرایی و فکری معرفی کرده ایم که می توانید ابتدا تصاویری از ان را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به دانلود بازی نمایید.

تغییرات نسخه ی v0.1.29 :

* تغییراتی برای این نسخه در گوگل پلی ذکر نشده است .

 

Space Legends:Edge of Universe Full Android Games

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.absolutist.spacelegendsfree را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.