دانلود Sweven 1.2 – بازی ماجراجویی خارق العاده “خرگوش” اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1024 2017-12-24 17:07:06

Sweven Full v1.2 – بازی جالب و ماجراجویی خرگوش مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 1.99 دلار و امتیاز 5 از 5 در مارکت بزرگ گوگل
تست شده با اجرای آفلاین
پیشنهاد ویژه

Sweven بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی خارق العاده و موسیقی دلربا در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی CG Interactive برای دستگاه های اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 1.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و خاص اندروید معرفی کنیم و برای بار دیگر شما را به وجد بیاوریم! طراحی محیط بازی و ساخت ان شبیه به بازی محبوب لیمبو است ؛ در این جا بجای کنترل پسرک دوست داشتنی شما کنترل خرگوشی را بر عهده می گیرید که برای رسیدن به پدر و مادر خود باید پازل ها و معماهای مختلفی را پشت سر بگذارد! در راه ماجراجویی این خرگوش دوست داشتنی، با ده ها دشمن مختلف و موانع چالش آور روبرو خواهد شد که شما باید به او کمک کنید تا بتواند از ان ها به سلامت عبور کند! کنترلرهای لمسی و بصری بازی به شما امکان هدایت خرگوش را می دهد و پخش موسیقی های هیجان اور در حین ماجراجویی به جذابیت ان می افزاید! اگر از علاقه مندان به بازیهای فکری و ماجرایی اندروید هستید که علی رغم ساخت فوق العاده دارای گیم پلی اعتیاداوری باشد بدون شک بازی جدید و عالی Sweven نظرتا را جلب می کند و ان را به همه دوستان پیشنهاد می دهیم!

 

Sweven Android Games

 

بازی Sweven با کمتر از 5 فروش در گوگل پلی توانسته امتیاز 5.0 از 5.0 را کسب کند که ما در اندروید اولین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم و با دانلود و نصب ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که ان را تجربه می کنید. از ویژگی های کلی بازی می توان به دارا بودن موسیقی آرامش بخش و واقعی SFX، کنترلرهای ساده و بصری، گرافیک و طراحی عالی با مناظر سیاه و سفید، بهینه شده برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی و ساخت فوق العاده اش اشاره کرد! بازی توسط ما برروی دستگاه اندرویدی LG G3 تست شده و به صورت افلاین اجرا شده و ما در اندروید نسخه کامل و خریداری شده ان را حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم که قادر هستید ان را به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت سایت دانلود نمایید.

تغییرات نسخه ی V1.2:

* بهبود کنترلر بازی (Movement) برای واکنش سریع تر نسبت به حرکت
* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کرده و پوشه ی com.cginteractive.sweven_prod را در مسیر Android / obb حافظه داخلی قرار دهید.

– بازی را در نهایت اجرا کنید .




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل