دانلود Lens of War 1.0.0 – بازی پازل و متفاوت مخصوص اندروید + دیتا


بازی اندروید, پازل و فکری, 1106 2017-12-23 02:14:32

Lens of War v1.0.0 Full – بازی پازل و متفاوت لنز دوربین مخصوص اندروید
قیمت 2.99 دلار – نسخه کامل و خریداری شده تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Lens of War – لنز دوربین بازی جدید و جالب در سبک بازیهای پازل و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی POSSIBLE Games برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با عرضه و برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای پازل معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Lens of War تنها سلاح شما دوربینی است که در اختیار دارید! با استفاده از ان وجب به وجب منطقه جنگی را بررسی کنید و برای کشف حقایق و ماموریت ها ساعت ها به ماجراجویی بپردازید! بازی برای دوستداران عکاسی بسیار جالب و شگفت اور است به طوری که در ان شما باید به عکاسی در مناطق جنگی بپردازید! به نقل از سازنده، بازی Lens of War قصد دارد به شما نشان دهد که یک عکاس برای جمع آوری خبر در میدان نبرد چه مکافاتی دارد! چقدر دشوار است تا بتوانید در منطقه ی جنگی از خبرها مطلع شوید و زنده بمانید! موزیک فوق العاده زیبای بازی در همان ابتدا دل شما را خواهد برد و باز برای تبلت ها و گوشی های اندرویدی بهینه شده است و اگر از دوستداران بازیهای پازل و ماجراجویی باشید بدون شک نظرتان را جلب خواهد نمود و برای ساعت ها مشغول تان میکند!

 

Lens of War Android Games

 

بازی Lens of War هم اکنون در پلی استور هیچ فروشی نداشته و با دانلود ان از اندروید از اولین کاربران جهانی خواهید بود که آن را تجربه می کنید! بازی Lens of War هشت سناریو مختلف را شامل میشود و ما در اندروید اولین نسخه خریداری شده ان را در اختیار شما قرار داده ایم که به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت قادرید ان را تجربه کنید! برای مشاهده تصاویری از بازی Lens of War و دانلود رایگان نسخه کاملش با ما همراه شوید!

تغییرات نسخه ی v1.0.0 :

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.possiblegames.capastory را در مسیر Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل