دانلود The Hunt for the Lost Treasure 1.6 - بازی "در جستجوی گنجینه" اندروید


بازی اندروید, پازل و فکری, 1938 2018-04-01 15:00:19

The Hunt for the Lost Treasure v1.6 – بازی فکری در جست و جوی گنجینه اندروید همراه دیتا
قیمت 2.99 دلار و امتیاز 4.4 از 5.0 – معرفی برای اولین بار در ایران
تست شده با اجرای کاملا افلاین

The Hunt for the Lost Treasure بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی، فکری و پازل از استودیوی Syntaxity برای اندروید است که با قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و جالب است بدانید تا به امروز بیش از 50.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما دوستداران بازیهای فکری معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی مشخص است شما در این بازی ماجراجویی جدیدتان را برای رسیدن به گنجینه دزدیده شده آغاز می کنید و می بایست ده ها پازل و معمای مختلف را پشت سر بگذارید و صدها اشیاء مخفی را یکی پس از دیگری پیدا کنید! شما بری رسیدن به گنجینه باید تا می توانید تلاش کنید ؛ برای رسیدن به هدف باید صدها ماموریت منحصر به فرد را پشت سر بگذارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید که بر خلاف بازیهای مشابه دارای حجمی کمتر از 150 مگابایت باشد و برای ساعت ها مشغولتان کند و کمتر از 1 روز بتواند تمامش کنید ما به شما بازی جالب The Hunt for the Lost Treasure را پیشنهاد می دهیم که هم اکنون نسخه کامل اش پیش روی شماست!

 

The Hunt for the Lost Treasure

 

بازی The Hunt for the Lost Treasure هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.4 از 5.0 است که ما در اندروید جدیدترین نسخه ان را به همراه دیتا حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم که در اصل نسخه خریداری شده است ؛ شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید. از ویژگی های بازی The Hunt for the Lost Treasure می توان به مواردی چون دارا بودن صداگذاری فوق العاده و طراحی عالی ؛ شامل ده ها مورد از پازل ها، معماها و بازیهای کوچک ؛ پشتیبانی از همه دستگاه های اندروید اعم از گوشی ها و تبلت ها ؛ پشتیبانی از 16 زبان زنده دنیا و به طور کلی گیم پلی اعتیاداورش اشاره کرد! برای دانلود با ما همراه شوید !

تغییرات نسخه ی v1.6 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.lonewolfgames.losttreasure را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.