دانلود Dr. Cares - Pet Rescue 911 Full 1.5 - بازی دکتر حیوانات اندروید


بازی اندروید, کودکانه, 2299 2018-04-01 18:30:16

Dr. Cares – Pet Rescue 911 v1.5 Full – بازی سرگرم کننده و دخترانه دکتر حیوانات اندروید همراه دیتا
نسخه کامل و آنلاک شده با تمام مرحله ها نقدیم شما عزیزان
تست شده با اجرای بدون مشکل

Dr. Cares – Pet Rescue 911 Full بازی محبوب، بسیار زیبا و دوست داشتنی در سبک بازیهای آرکید و تفننی از استودیوی مطرح GameHouse برای اندروید است که بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران نسخه کامل اش را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از اسم بازی Dr. Cares – Pet Rescue 911 مشخص است، شما نقش دکتر حیوانات را ایفا می کنید! از بیمارستان نظامی پدربزرگ تان بیرون می آیید و قصد دارید به یک کلینک لوکس و باکلاس حیوانات در شهر بسیار زیبای نیویورک بروید! به نظر می رسد این کلینیک جایی باشد که واقعا در آن می توانید به حیوانات کمک کنید و به عنوان یک دکتر حیوانات خودی نشان دهید ؛ اما آیا قادرید همیشه همینطور به حیوانات وفادار باشید و به آن ها کمک کنید یا اینکه جذب زرق و برق های شهر جدیدی که به آن آمده اید، خواهید شد!؟ حالت داستانی بازی Dr. Cares – Pet Rescue 911 بیش از 60 مرحله را شامل میشود که فقط 10 مرحله اول آن در نسخه رایگان موجود در گوگل پلی و مارکت ها موجود است و ما برای اولین بار در ایران نسخه کامل ان با 60 مرحله را در اختیارتان قرار داده ایم! بازی Dr. Cares – Pet Rescue 911 حالت های مختلف با مرحله های منحصر به فرد را شامل میشود و می تواند برای روزها شما را به خودش سرگرم کند!

 

Dr. Cares - Pet Rescue 911

 

بازی Dr. Cares – Pet Rescue 911 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما در اندروید اخرین و جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید! در اخر اینکه، بازی Dr. Cares – Pet Rescue 911 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.5 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gamehouse.animalcare را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!