دانلود MEGASTUNT™ Mayhem Pro 1.5.0 – بازی ماشین های بزرگ اندروید


بازی اندروید, مسابقه ای, 1122 2017-12-22 23:14:15

MEGASTUNT™ Mayhem Pro بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در پلی استوری با قیمت 3.99 دلار به فروش می رود و با دارا بودن امتیاز 4.2 از 5 یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی های سبک ماشینی اندروید است! در این بازی شما با ماشین هایی غول پیکر و قدرتمند در مسابقه هایی هیجان انگیز شرکت خواهید کرد و ماشین های کوچک را در زمان مشخصی تخریب کرده و به جمع اوری امتیاز می پردازید! شما می بایستی که با استفاده از ماشین های ویژه ایی که در اختیارتان قرار می گیرد از موانع عجیب و غریب و سخت در سریعترین و بهترین شکل ممکن عبور کنید و به انجام حرکات نمایشی بپردازید و تجربه ی بهترین بازی ماشین های غول پیکر را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

بازی فوق بخش های جذاب و مهیج زیادی از جمله پرش و رد شدن از روی خودروهای دیگر، برخورد با موانع و تابلو های بزرگ تبلیغاتی و تخریب ماشین های دیگر را شامل می شود و می توانید ساعت ها شما را سرگرم خودش کند! با کسب امتیاز و دریافت پول می توانید ماشین های جدید را خریداری و یا ماشین فعلی خودتان را ارتقا دهید و هیجان را بیش از پیش گردانید.

برخی از ویژگی های بازی MEGASTUNT™ Mayhem Pro اندروید :

* در دسترس بودن ماشین هایی با ظاهر و قدرت های مختلف

* بازی در مکان هایی بسیار هیجان انگیز و متنوع

* امکان انجام حرکات نمایشی توسط انگشت توسط بازیکن

* پرش از روی موانع مختلف از جمله ماشین ها و یا عبور از میان آتش

* امکان ارتقای قدرت و شکل ماشین ها برای افزایش هیجان بازی

* تشویق تماشاچیان برای هرچه لذت بخش تر شدن بازی

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه گیم پلی اعتیاداور

گر دوست دارید با انجام حرکات نمایشی به جمع آوری پول بپردازید و تجربه ی یکی از بهترین بازی های ماشینی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید بازی MEGASTUNT™ Mayhem Pro را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان از اندروید دریافت کنید …

 

دانلود MEGASTUNT™ Mayhem Pro - بازی ماشین های بزرگ اندروید

 

 

روش نصب و اجرای بازی :

– فایل Apk را دانلود و نصب کنید (اجرا نکنید)

– فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی se.leveleight.mmpro را در مسیر sdcard/Android/obb قرار دهید و در نهایت بازی را اجرا کنید .

 

Download MEGASTUNT™ Mayhem Pro Android Apk + Obb - NEW

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل