دانلود Cross Court Tennis 2 1.22 Unlocked – بازی تنیس اندروید + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 2172 2017-12-23 06:56:04

تا به امروز انواع بازی های ورزشی فوتبال، گلف، بشکتبال، اسکیت، اسنوبرد، جت سکی، شطرنج، دوچرخه سواری و غیره را معرفی کرده بودیم ؛ در این میان احساس کردیم جای ورزش پرطرفدار تنیس خالیست! امروز تصمیم گرفتیم یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تنیس با نام Cross Court Tennis 2 را معرفی کنیم، یکی از واقع بینانه ترین و هیجان برانگیزترین شبیه سازی تنیس برای پلتفرم اندروید! در این بازی شما در نقش یک تنیس باز ماهر ظاهر می شوید که باید در انواع مسابقات مختلف شرکت کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود گردانید! گرافیک عالی بازی، صداگذاری مهیج و بسیار جالب آن، انجام حرکات نمایشی توسط کارکتر پس از بردن بازی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی تنیس را در تبلت و یا اسمارت فون شما به ارمغان بیاورند!

شاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که به بازی تنیس علاقه مندید، امروز بازی تنیسی فوق العاده زیبا را برای شما قرار داده ایم که روی هم رفته تنها 75 مگابایت از فضای موبایل شما را اشغال می کند ولی در عوض با آن می توانید یک تنیس واقعی را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی تنیس Cross Court Tennis 2 اندروید :

* امکان ایجاد یک بازیکن با انتخاب لباس، مو، پوست و غیره توسط کاربر

* رقابت در 15 مسابقات مختلف سراسر جهان با 45 حریف مشخص برای رسیدن به قهرمانی

* بازی در انواع زمین های خاک رس، چمن و غیره با امکان انتخاب توط شما

* انیمیشن های با کیفیت بالا و کنترلرهای بسیار عالی و دم دست برای کنترل کارکتر

بازی Cross Court Tennis 2 به صورت رایگان عرضه شده است و دارای امتیاز 4.4 از 5.0 می باشد که ما امروز در اندروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم که به صورت کامل کرک شده و تمام مراحل آن باز هستند! برای مشاهده ی تصاویر و یا تریلری از بازی با ما همراه باشید …

 

دانلود Cross Court Tennis 2 - بازی تنیس اندروید + دیتا

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی Cross Court Tennis 2 :

مرحله ی اول : فایل نصبی (APK) را دانلود و نصب نمایید .

مرحله ی دوم : فایل دیتا را دانلود و آن را با رمز www.farsroid.com از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.RefinedGames.CrossCourt2 را در مسیر sdcard/Android/obb کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید ..

 

Download Cross Court Tennis 2 Android Apk + obb - FREE

 

 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل