Horizon Chase 1.5.0 - بازی خاطره انگیز اتومبیلرانی دهه 80 و 90 اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1513 2018-05-21 14:24:44

Horizon Chase V1.5.0 Full + Mod – بازی خاطره انگیز و فوق العاده ماشین سواری دهه 80 و 090 میلادی مخصوص اندروید
نسخه کامل + نسخه مود با ویژگی های ذکر شده به صورت جداگانه
تست شده با اجرای 100% آفلاین
Horizon Chase World Tour بازی فوق العاده زیبا، خاطره انگیز و محبوب اتومبیلرانی دهه 80 و 90 میلادی این بار برای اندروید! شاید باور نکنید که هنوز زمان انتشار بازی به ساعت نکشیده بود که بیش از 300 نفر به بازی در گوگل پلی رای دادند و از ان تعریف های بسیاری کردند! Horizon Chase World یک بازی فوق العاده با طراحی منحصر به فرد است که فضای آن شما را به سال های دهه 90 میلادی زمانی که مسابقات اتومبیلرانی خیابانی به صورت وحشتناکی شایع شده بود می‌برد! احتمالا شما، در آن مقطع زمانی، دوران کودکی یا نوجوانی خود را سپری می کردید! در این بازی انواع ماشین های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که باید با ان ها در مسابقات مختلف شرکت کنید و یکی از بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی اندروید را تجربه کنید! همانطور که از اسم بازی نیز مشخص است ؛ ماشین سواری شما در دور دنیا صورت می پذیرد پس با طیف گسترده ای از مکان ها و محیط های متنوع از سراسر جهان روبرو هستید که بی شک یکی از تنوع برانگیزترین بازی ها نیز خواهد بود! بازی بر خلاف نسخه کنسولی دارای گرافیک اچ دی است و گیم پلی اعتیاداوری دارد ؛ برای دانلود بازی و مشاهده نقد کلی با ما همراه شوید!
برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Horizon Chase World Tour اندروید:
بازی Horizon Chase World Tour هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.9 از 5.0 است که باز هم مثل همیشه اندروید برای اولین بار در ایران ان را معرفی و به صورت 100% تست شده در اختیار شما قرار می دهیم ؛ با ما همراه شوید …
تغییرات نسخه ی v1.5.0:
*  ویژگیهای جدید + بهینه سازی های مختلف
 
Horizon Chase World Tour
 

 
شوخی نیست اگر بازی جدید Horizon Chase را که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، الهام گرفته از سری بازی‌های دوران با شکوه نسل های اولیه کنسول‌های بازی بدانیم. فضای بازی شما را به سال‌های دهه 90 میلادی زمانی که مسابقات اتومبیل‌رانی خیابانی به صورت وحشتناکی شایع شده بود می‌برد. احتمالا شما، در آن مقطع زمانی، دوران کودکی یا نوجوانی خود را سپری می‌کردید. راه و روش بازی کاملا مشخص است. رانندگان دیگر سعی دارند با ایجاد نابسمانی، طی عملیاتی شما را سپر بلای خود کرده و در این جنگ نابرابر از شما و سایرین پیشی بگیرند. اتومبیل‌های جدید و بالابرنده‌های قدرت مختلف با به دست آوردن امتیاز (و یا از طریقه پرداخت درون برنامه‌ای) قابل تهیه هستند. حتما می پرسید اتومبیل‌ها به نیترو بوستر مجهز هستند یا خیر؟ البته و شما باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید چرا که این بازی به خودی خود بازی دشواری است.
قضیه ساده است. شما در سری رقابت‌های جام اتومبیلرانی در گروه‌های مختلف از هریک از دوره‌ها شرکت می کنید. با شرکت در مسابقات کاپ قهرمانی، اتومبیل‌های جدیدی را به کلکسیون خود اضافه کنید و به پیشرفت روند توسعه بازی کمک کنید. اضافه کردن مسیرها و نقشه‌های جدید مستلزم کسب مقام سوم یا بالاتر در مراحل مسابقات است. موارد دیگر همچون سوخت اتومبیل و افزایش دهنده‌های قدرت خیلی راحت‌ قابل دستیابی هستند. شما در کنار رانندگان دیوانه‌ای بازی می کنید که از بیماری سادیسم رنج می برند، در حالی که شما با نهایت سرعت با اتومبیل خود حرکت می‌کنید، آن‌ها تمام تلاش خود را برای انحراف شما از مسیر اصلی کرده تا خود به مقام اول دست پیدا کنند. همین موضوع همواره شما را نسبت به سایر رانندگان خشمگین می‌کند. اما برای موفقیت باید برخشم خود غلبه کنید و بارها و بارها برای به دست آوردن مقام تلاش کنید. کنترل بازی به شکل حیرت آوری، روان است درعین حال هرلحظه ممکن است خودتان را به کشتن دهید! دکمه های کنترل برروی صفحه نمایش تنها شامل دکمه “شتاب دهنده سرعت” و دکمه‌های “چپ” و “راست” است. برای عبور صحیح از پیچ‌ها ابتدا باید شتاب دهنده را خاموش کنید.
اینکه بخواهیم بگوییم به جزئیات در گیم پلی این بازی توجهی شده است، خودمان را گول زده ایم، اما Horizon Chase شما را جذب خود می‌کند. به سادگی ماشین‌های جدید را قفل گشایی کنید و با سرعت بیشتری با انجام مسابقات بپردازید چرا که این مجموعه خاطرات بازی‌های اتومبیلرانی کنسول سگا مگا درایو برای شما زنده می‌کند. کنسول‌هایی که به اندازه کافی قدرت نداشتند تا بازی‌هایی با چنین ریزه کاری‌ها و پیچیدگی‌هایی را سرای خود کنند. گرافیک بازی بسیار خیره کننده و برجسته به نظر می‌رسد. همانطور که پیش‌تر خواندید سازنده بازی سعی کرده تا با شبیه سازی فضای بازی‌های کنسول خاطره انگیز سگا، حس و حال خاصی به این بازی بدهد. سازندگان بازی با گُنگ کردن فضای بازی سعی کرده اند تا حدودی آن را سرگرم کننده‌تر از بازی‌های قدیمی کنند به همین دلیل گاهی مواقع Horizon Chase را یک بازی کاملا مدرن خواهید یافت. این بازی ابتدا برای سیستم عامل iOS با قیمت 2.99 دلار منتشر شده بود و هم اکنون نسخه اندرویدی به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.
منبع کمکی نقد و بررسی : زومجی
 
دستورالعمل نصب و اجرای بازی Horizon Chase World Tour :
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.aquiris.horizonchase را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.
ویژگی های مود :
– نسخه کامل بازی (فول)
– آنلاک شدن Cars/Upgrades/Classic Soundtrack/Retro
 




تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل