دانلود SkyStart Racing 1.24.7 – بازی مسابقات هوایی “خلبانان آسمان” اندروید + دیتا


بازی اندروید, مسابقه ای, 1277 2017-12-25 08:07:08

SkyStart Racing v1.24.7 – بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده خلبانان آسمان اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 2.99 دلار در گوگل پلی – نسخه خریداری شده و کامل تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

SkyStart Racing بازی جدید، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازیهای رسینگ این بار از نوع هوایی از استودیوی بازی سازی Artemy Kurkov برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 2.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران ان را حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی کنیم، البته قبل از معرفی اقدام به تست بازی کردیم و دیدیم بازی ارزش معرفی را دارد، بنابراین از یک طرف خیالتان از بابت اجرای بدون مشکل بازی راحت است و از طرف دیگر مطمئنید یک بازی که ارزش دانلود را دارد، پیش روی شماست! بازی چندین حالت مختلف را شامل می شود که در همه حالت ها شما در نقش خلبان هواپیماها به ایفای نقش می پردازید! با دکمه های لمسی موجود در صفحه نمایش می توانید هواپیما را کنترل کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. چهار هواپیمای مختلف با قدرت های خاص در بازی وجود دارند که شما می توانید ان ها را یکی پس از دیگری باز کنید و خلبانی با ان ها را تجربه بکنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای هوایی و خلبانی اندروید هستید که حجمی کمتر از 200 مگابایت داشته باشد و بتواند برای ساعتی سرگرمتان بکند، بدون شک SkyStart Racing نظرتان را جلب خواهد نمود.

 

SkyStart Racing Android Games

 

بازی SkyStart Racing تا به این لحظه که در حال معرفی آن هستیم هیچ فروشی نداشته و با دانلود و نصب ان از اولین کاربران جهانی خواهید بود که تجربه اش می کنید. خلبانی شما در مکان ها و محیط های مختلف صورت می پذیرد و در مسیر حرکت تان می توانید دستاوردهای مختلفی را کسب بکنید. بازی با نهایت سادگی طراحی شده است به طوری که در ان هیچ گونه پیچیدگی و یا تبلیغاتی نخواهید دید! از ویژگی های کلی بازی می توان به شامل بودن 4 هواپیمای مختلف ؛ شامل چندین مرحله ی مختلف ؛ خلبانی در محیط ها و مکان های منحصر به فرد ؛ کنترلرهای لمسی خوب، صداگذاری هیجان اور و به طور کلی ساخت خوبش اشاره کرد. شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت اندروید دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.24.7:

* انتشار نسخه اول بازی در گوگل پلی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.PixlHunt.SkyStartRacing را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید و لذت ببرید!