دانلود Sniper Of Kill 1.0.6 - بازی اکشن "تک تیرانداز" اندروید + مود + دیتا


بازی اندروید, اکشن, 432 2022-08-29 01:30:09

Sniper Of Kill: Gun shooting v1.0.6 + Mod – بازی اکشن-شوتر تک تیرانداز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Sniper Of Kill: Gun shooting  نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی YUNCHENWANGLUO برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی YUNCHENWANGLUO پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها منتشر کرده است و کارنامه قابل تحسینی در مارکت اندروید دارد. اما Sniper Of Kill: Gun shooting هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی هیجان انگیز و درگیر کننده، تجربه منحصر به فردی را برای گیمر های علاقه مند به بازی های شوتر به ارمغان بیاورد. بله درست است، Sniper Of Kill: Gun shooting یک بازی شوتر اول شخص است که شما را در نقش یک تک تیرانداز ماهر قرار می دهد و از شما می خواهد در ماموریت های مختلفی که به عهده تان گذاشته می شود اهداف خودتان را شناسایی و به آنها تیراندازی کنید. برای اینکار، امکان دسترسی به انواع و اقسام اسلحه های اسنایپر مدرن و به روز دنیا، و همچنین سلاح های جانبی ای مثل آر پی جی و کلت دستی، در این بازی برای شما فراهم شده است. ضمن اینکه، هر اسلحه می تواند ارتقاء‌ پیدا کند و مادیفای شود. در این بازی، هر اسلحه ای که گران تر باشد لزوماً قوی ترین اسلحه نیست. شما می توانید هر اسلحه ای که بخواهید را ارتقاء دهید و آن را به سطح های بالا برسانید. تمام اجزای اسلحه ها شامل صدا خفه کن، قنداق، بدنه،‌ دوربین، خشاب، مهمات،‌ و … می توانند مادیفای شوند و ارتقاء پیدا کنند. بنابراین، اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید با یک نشانه گیری دقیق آدم بد ها را به سزای اعمال شان برسانید و عدالت را اجرا کنید، Sniper Of Kill: Gun shooting دقیقاً بازی ای است که شما دنبالش می گردید!

 

Sniper Of Kill Gun shooting

 

Sniper Of Kill: Gun shooting مانند اکثر بازی های شوتر موبایلی کیفیت پایینی ندارد. برعکس، این بازی از یک گرافیک بالا و مدلینگ سه بعدی استفاده می کند، سیستم تغییر آب و هوایی دارد، سیستم شب و روز دارد، و هنگام شلیک اسلحه یک اسلوموشن جذاب دارد که در نوع خودش واقعاً شگفت انگیز است و تیراندازی شما را دراماتیک و حماسی می کند. کمپین بازی نسبتاً عمیق است و رضایت شما را جلب می کند. روی هم رفته ۱۰ مپ در بازی وجود دارد که شامل لوکیشن های مختلفی مثل صحرا های خاورمیانه، شهر های اروپایی و غربی، جنگل های آمریکا و استرالیا، و لوکیشن های مختلف دیگر از سرتاسر جهان هستند و تنوع خوبی را عرضه می کنند. در هر مپ ۲۰ ماموریت اصلی و چندین ماموریت فرعی وجود دارد که این ماموریت ها هم مختلف و متنوع و البته چالش برانگیز هستند و شامل ماموریت های تاپ سیکرت، خنثی کردن تهدید خلافکاران،‌ شکار افراد فراری، و غیره می شوند. علاوه بر تمام این موارد، این بازی یک حالت مولتی پلیر آنلاین هم دارد که گیمر ها می توانند زمانی که از کمپین بازی خسته شدند این بخش از بازی را هم امتحان کنند و مهارت ها و توانایی های خودشان را با برترین گیمر ها در لیدربورد جهانی محک بزنند. روی هم رفته باید گفت، این بازی قطعاً یکی از بهترین بازی های موبایلی شوتر اول شخص و یکی از بهترین بازی های تک تیراندازی است و ما بدون شک آن را پیشنهاد می کنیم. Sniper Of Kill: Gun shooting توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.sniper.of.kill.gun.shoot.ops3d را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.