Special Forces Group 3 1.2 - بازی اکشن نیروهای گروه ویژه 3 + مود


بازی اندروید, اکشن, 588 2022-08-25 01:30:12

Special Forces Group 3: Beta v1.2 + Mod – بازی اکشن رقابتی “نیروهای گروه ویژه 3” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش – فقط در بخش آفلاین) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Special Forces Group 3 – نیروهای گروه ویژه 3 سومین بازی از سری بازی های SPG یا Special Forces Group است که بعد از محبوبیت زیاد قسمت دوم یعنی Special Forces Group 2 ساخته و توسعه یافت. این بازی به وسیله استودیوی روسی ForgeGames که قسمت قبلی را نیز طراحی کرده بود ساخته و منتشر شده است. بازی به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای در گوگل پلی عرضه شده است. اندروید به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایران آخرین نسخه این بازی را به همراه یک نسخه مود شده انحصاری برای شما دوستان آماده سازی کرده است تا یک بار دیگر علاقه مندان به بازی های سبک اکشن و FPS را به وجد بیاوریم. بازی Special Forces Group 3 ابتدا به شکل یک نسخه آزمایشی (Beta) منتشر شد. جالب است بدانید همین نسخه آزمایشی در طول کمتر از دو ماه نزدیک به 500 هزار بار در گوگل پلی دانلود شد و این نشان از محبوبیت این فرانچایز دارد. سری بازی های Special Forces Group به خاطر ماهیت جذاب و هیجان انگیزی که دارند مشهور هستند. استودیوی ForgeGames از ویژگی های بسیار خوبی در این سری بازی به خصوص در نسخه سوم استفاده کرده است که باعث شده این عنوان یکی از تکامل یافته ترین بازی های اکشن FPS برای سیستم عامل اندروید باشد. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه با اندروید همراه باشید.

 

Special Forces Group 3

 

Special Forces Group 3 یک بازی گرافیکی و حجیم است که به وسیله موتور بازی سازی Unity Engine طراحی و توسعه یافته است. سازنده بازی از محبوبیت قسمت دوم به بهترین شکل استفاده کرد و نسخه سوم را بعد از چند سال منتشر کرد تا روند جذب مخاطب خود را با قدرت بیشتری انجام دهد. SPG 3 در نگاه اول نسخه ای بازسازی شده از سری بازی های Counter-Strike است. بازی های Counter-Strike انقلابی در دنیای بازی و به خصوص در سبک FPS بودند و به همین خاطر الگویی برای صدها بازی دیگر شدند. در بازی نیروهای گروه ویژه 3 شما یک گیم پلی سرگرم کننده و جالب را در قالب یک بازی بازسازی شده از فرانچایز کانتر استرایک تجربه می کنید. تقریباً همه نقشه های داخل بازی همان نقشه های معروف و محبوب سری بازی های کانتر استرایک هستند که به شکل جذاب و خلاقانه ای بازسازی شده اند اما تمام مسیرهای ورودی و کلیت نقشه ها ثابت باقی مانده است. به همین خاطر اگر شما هم قبلاً بازی های کانتر استرایک را تجربه کرده باشید خیلی زود متوجه اینکه در کدام نقشه در حال بازی هستید خواهید شد. نکته جالب بعدی بخش سلاح ها است که دقیقاً همان سلاح های معروف موجود در سری بازی های CS در این بازی نیز وجود دارند. در Special Forces Group 3 شما می توانید در رقابت های گروهی به صورت آنلاین و آفلاین شرکت کنید. بخش آنلاین بازی این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با دیگر بازیکنان سراسر دنیا به صورت اینترنتی بازی کنید. شما می توانید به اتاق های ساخته شده توسط دیگر پلیرها بروید یا اتاق مخصوص به خودتان را بسازید. شما همچنین می توانید از طریق قابلیت Local Wi-Fi به صورت آفلاین با دوستان خود نیز بازی کنید. این بازی همچنین یک بخش افلاین معمولی هم دارد که در آن بازیکنان می توانند با ربات ها بازی کنند. گرافیک خوب و گیم پلی داینامیک بازی تجربه ای سرگرم کننده و البته هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد. پس معطل نکنید و همین حالا از بخش دانلودباکس اندروید آخرین نسخه این بازی را به شکل رایگان دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. امکان اجرای بازی در هر دو شکل آفلاین و آنلاین وجود دارد
  2. بخش آنلاین بازی در حال حاضر بدون نیاز به هیچ تغییر IP در دسترس بازیکنان ایرانی قرار دارد. در صورتی که در آینده موفق به اتصال به سرورهای بازی نبودید، باید IP خود را تغییر دهید.
  3. ویژگی نسخه مود شده افزایش پول به جای کاهش است. این یعنی شما برای خرید آیتم ها (سلاح ها) باید ابتدا از آیتم های ارزان شروع به خریداری کنید تا پول به به همان مقدار افزایش پیدا کند. وقتی پول شما به اندازه زیاد شد می توانید آیتم های گران بازی را خریداری کنید.
  4. توجه کنید که ویژگی مود فقط و فقط در بخش آفلاین بازی در دسترس است!