دانلود Apex Racing 1.2.3 - بازی مسابقه ای "اوج رقابت" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 664 2022-06-28 19:45:08

Apex Racing v1.2.3 + Mod – بازی مسابقه ای “اوج رقابت” برای موبایل اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین (توضیحات مطالعه شود)

Apex Racing – اوج رقابت نام اولین بازی رسمی استودیوی Apex Games, LLC کشور لاتویا است که به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. Apex Racing در سبک مسابقه ای (ریسینگ) منتشر شده و سازنده آن از “شبیه ساز مسابقات” برای تعریف کوتاه آن استفاده کرده است. این بازی ماهیتی چندگانه دارد و می تواند به عنوان یک بازی ماشین سواری تکامل یافته و جالب، نظر هر طرفداری از بازی های ماشینی را به خود جلب کند. استودیوی Apex Games LLC با طراحی های خوب و ویژگی های قابل تحسین به نسبت حجم مناسب، یک بازی خیلی خوب ارائه کرده که از بسیاری جهات از خیلی از بازی های هم رده بهتر به نظر می رسد. این بازی برخلاف بسیاری از عناوین مشابه که صرفاً یا آفلاین یا آنلاین هستند، دارای هر دو حالت است که در ادامه این دو حالت را برای شما معرفی می کنیم. اگر شما هم به دنبال یک بازی ماشینی جذاب و خوش ساخت هستید می توانید در ادامه با اندروید همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین عناوین این زمینه آشنا کنیم.

 

Apex Racing

 

Apex Racing یک بازی با چندین حالت در سبک ماشین سواری است. حالت های تک نفره بازی شامل مواردی مثل مسابقات Sprint ، مسابقات زمانی ، دریفت و گشت و گذار آزادانه در دنیای باز است. این بخش از بازی بسیار تحسین آمیز است چرا که سازنده بازی با ارائه نقشه های مختلف و بزرگ در حالت جهان باز این امکان را برای بازیکنان فراهم کرده تا آن ها بتوانند به صورت ازادانه در این نقشه ها گشت و گذار کنند و حتی از جاده اصلی خارج شده و روی تپه ها و دشت ها به رانندگی بپردازند و حسابی لذت ببرند. بازی همچنین قسمتی آنلاین و چند نفره دارد که در آن بازیکنان می توانند اقدام به ساخت یک بازی کرده یا به دیگر اتاق ها بروند و همراه با دیگر بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین بازی کنند. تعداد بازیکنان موجود در هر اتاق در کنار نام آن ها نمایش داده می شود تا شما متوجه شوید هر اتاق چند بازیکن فعال دارد. با ورود به این اتاق ها می توانید در جاده ها همراه با دیگر بازیکنان آنلاین به گشت و گذار بپردازید و از روش هایی جالب برای کسب امتیاز استفاده کنید. بازی Apex Racing یک فروشگاه ترکیبی دارد که در آن می توانید اقدام به خرید ماشین های گوناگون کنید و در قسمت تیونینگ، ماشین خودتان را ارتقاء داده و یا سفارشی کنید. در بخش گیم پلی امکانات متنوعی وجود دارد. برای مثال می توانید سبک گیم پلی را روی حالت دکمه ای بگذارید یا دنده بازی را از حالت اتوماتیک به حالت دستی تغییر دهید. شما همچنین می توانید نمای دوربین را در 4 حالت مختلف تنظیم کنید. گرافیک بازی با جزئیات خوبی همراه است اما این امکان فراهم شده تا بتوانید از بخش تنظیمات مقدار جزئیات گرافیک و رزولوشن تصویر را کم یا زیاد کنید تا کیفیت و جزئیات بیشتری داشته باشید. همین حالا می توانید برای دانلود آخرین نسخه Apex Racing به بخش دانلودسنتر اندروید در ادامه همین مطلب مراجعه کنید و این بازی را به شکل معمولی یا مود شده دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی Apex Racing در حالت عادی آنلاین بوده و برای اجرای آن نیاز به اینترنت است. اما اینترنت فقط در منوی اولیه بازی مورد نیاز است. بعد از ورود به داخل بازی (بخش آفلاین) می توانید اینترنت خود را خاموش کنید.
  2. در اولین اجرای باید یک حساب کاربری بسازید. به راحتی با وارد کردن یک ایمیل و رمز عبور یک حساب کاربری بسازید و بدون نیاز به تغییر IP یا تأیید ایمیل وارد بازی شوید.
  3. در نسخه مود، به جای کاهش پول، مقدار آن زیاد می شود. این یعنی شما باید ابتدا مقدار مشخصی پول را با خرید آیتم های ارزان به دست بیاورید تا پول شما زیاد شود.
  4. توجه داشته باشید که به خاطر ماهیت آنلاین بازی، نصب نسخه مود ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.
  5. نسخه مود بازی فقط روی دستگاه های arm64-v8a با حداقل اندروید 8.1 قابل نصب و اجرا است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.PURE.Puredrifting را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل