دانلود Idle Siege 1.5.0 - بازی شبیه سازی جالب "محاصره" برای اندروید!


بازی اندروید, شبیه سازی, 674 2022-08-10 19:30:29

Idle Siege: War simulator game – بازی شبیه سازی – استراتژی محاصره برای اندروید
یک عنوان استراتژیک رقابتی محبوب و دوست داشتنی از گیملافت
تست شده با اجرای آنلاین

Idle Siege نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Gameloft SE برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Gameloft SE یکی از مشهور ترین و شناخته شده ترین استودیو های بازی سازی مارکت اندروید است که پیش از این بازی هم بازی های بسیار هیجان انگیزی همچون Auto Defense – Play this Epic Real Castle Battler، March of Empires: War of Lords، GT Racing، و ده ها بازی هیجان انگیز دیگر را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی تحسین برانگیزی دارد. اما Idle Siege هم یکی از بازی های فوق العاده این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده خودش تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. Idle Siege اساساً یک بازی شبیه سازی جنگ با المان های آیدل و استراتژیک است. در این بازی، شما وظیفه دارید به عنوان یک فرمانده نظامی و یک جنگ سالار، جنگ های مختلی را تدارک ببینید و با سپاهیان تحت کنترل تان به جزیره ها و استحکامات دفاعی مستقر در آنها حمله کنید و سعی کنید با در هم شکستن استحکامات دفاعی جزیره و شکست دادن سپاهیان شان،‌ جزیره ها را فتح کنید و آنها را به تسخیر خودتان در بیاورید. بنابراین، اگر بازی های جنگی و استراتژیک بازی هایی هستند که برای شما جالب هستند، Idle Siege مطمئناً می تواند یک بازی عالی برای سلیقه شما باید!

 

Idle Siege

 

در بازی Idle Siege شما وظیفه دارید به عنوان یک فرمانده نظامی و یک جنگ سالار، کار های غیر ممکن را انجام دهید و نفوذ ناپذیر ترین جزیره ها را فتح کنید. شما باید سعی کنید با یک استراتژی دقیق و یک حمله تمام عیار حساب شده نیرو های دشمن را غافلگیر کنید و به آنها حمله کنید. در این بازی شب و روز برای شما معنایی ندارد. حتی زمانی که خواب هستید و از بازی خارج شده اید هم باید سپاهیان شما آماده حمله به جزیره ها باشند. شما حمله را برنامه ریزی می کنید و سپس حمله ها را به عهده فرماندهان میدانی تان واگذار می کنید. اما یادتان باشد که یک استراتژی برای تمام جزیره ها به صورت موفقیت آمیز کار نمی کند. شما باید از هوش و ذکاوت تان در استراتژی ها استفاده کنید و سعی کنید بهترین راه برای به تسخیر درآوردن هر جزیره را پیدا کنید. این هم نیازمند این است که شما تاکتیک های مختلف را امتحان کنید و با آزمون و خطا سعی کنید بهترین استراتژی ها را انتخاب کنید. مطمئناً در پیدا کردن بهترین استراتژی ها راه طولانی ای در مقابل تان قرار دارد، اما قطعاً با کمی حوصله این مسیر طولانی را پشت سر خواهید گذاشت. رفته رفته هم می توانید با فتح کردن جزیره ها پول به دست بیاورید و ارتقاء های مختلف برای سپاهیان تان انجام دهید و یک سپاه شکست ناپذیر برای خودتان ایجاد کنید. علاوه بر یک گیم پلی عالی، Idle Siege دارای یک فضای گرافیکی مدرن و چشم نواز و صداگذاری های عالی هم می باشد که بدون تردید می توانند جذابیت های مبارزات شما را در این بازی چندین برابر کنند. بازی Idle Siege توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اندروید قصد دارد آن را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

نکات تکمیلی :

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – در صورت آماده شدن مود برای بازی ؛ به جعبه دانلود اضافه می گردد
3 – دیتای مورد نیاز بازی در اجرای اولیه بدون مشکل دریافت می گردد
4 – اگر در اجرای بازی به مشکل خوردید ؛ مقداری از بازی را از گوگل پلی دریافت و لغو دانلود بزنید و در نهایت نسخه اندروید را نصب کنید
5 – بازی توسط اندروید به صورت یک فایل نصبی APKS عرضه شده ؛ پس از دانلود آن را از حالت فشرده خارج کنید و با برنامه مدیر فایل زد آرشیور روی پکیج apks بزنید تا نصب گردد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل