دانلود El Hijo - A Wild West Tale 1.0.0 - بازی ماجرایی "ال هیخو" اندروید


بازی اندروید, ماجراجویی, 415 2022-03-05 20:30:22

El Hijo – A Wild West Tale v1.0.0 – بازی ماجرایی بسیار خوش ساخت “ال هیخو” برای اندروید
نسخه خریداری شده و آنلاک شده بازی با قیمت 9.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

El Hijo – A Wild West Tale – ال هیخو: قصه غرب وحشی یک اثر هنری مثال زدنی و بسیار جذاب از شرکت بازی سازی HandyGames است که در قالب یک بازی پولی نسبتاً گران قیمت با قیمت 9.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و در معرض فروش قرار گرفته است. این استودیوی بازی سازی آلمانی پیش تر هم با ساخت و انتشار بازی های انقلابی و معروفی مثل  Townsmen ، Through the Darkest of Times ، Battle Chasers: Nightwar ، Aces of the Luftwaffe ، SpellForce: Heroes & Magic ، This Is the Police ، Lock’s Quest و SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom حسابی بین هواداران بازی های موبایلی محبوب شده بود. این بار هم تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار در ایران یک بازی دیگر از این استودیو را برای شما عزیزان منتشر کنیم. بازی El Hijo – A Wild West Tale اولین بار در دسامبر سال 2020 برای کنسول های نسل هشتمی و Windows PC منتشر شده بود و بعد از نزدیک به یک سال و نیم، نسخه پورت شده آن برای سیستم عامل اندروید هم به انتشار رسید و شما همینک می توانید نسخه اندرویدی این بازی را که به صورت کامل و خریداری شده تهیه شده از اندروید دریافت کنید و یک ماجراجویی جذاب را تجربه کنید.

 

El Hijo - A Wild West Tale

 

El Hijo – A Wild West Tale داستانی جالب، قهرمانانه و تحسین برانگیز دارد. داستان بازی در رابطه با یک مادر و پسرش است که در مزرعه ای کوچک زندگی می کنند. یک روز گروهی از سارقین به این مزرعه یورش می برند و با غارت کردن همه چیز این مکان را با خاک یکسان می کنند. شخصیت اصلی بازی درواقع پسربچه قهرمان این داستان است که به نام El Hijo (به اسپانیایی به معنی پسر) شناخته می شود. مادر ال هیخو تصمیم می گیرد تا ال هیخو را به یک صومعه سرا بسپارد چون او نمی تواند از کودکش محافظت کند. اما شرایط از این هم بدتر شده و خیلی زود مادر ال هیخو توسط دزدان دستگیر شده و در جایی مخفی زندانی می شود تا فرصت لو دادن دزدان را نداشته باشد. ال هیخو، قهرمان داستان ما نمی تواند در یک صومعه سرا و مثل کودکان دیگر باشد برای همین تصمیم می گیرد تا از آنجا فرار کرده و به کمک مادرش برود. او موفق به فرار از صومعه شده و راهی قلمرو سارقین می شود تا مادر خود را نجات داده و تمام نقشه های پلید دزدان را نقش بر آب کند. حالا شما در بازی El Hijo – A Wild West Tale باید در نقش این پسر و سپس در نقش مادر او این ماجراجویی بسیار خطرناک را پشت سر بگذارید و مأموریت مخاطره آمیز خود را انجام دهید. سبک گیم پلی بازی شبیه به عناوین نقش آفرینی طراحی شده است. شما قادر به کنترل شخصیت بازی به وسیله یک گیم پد مجازی هستید و می توانید او را آزادانه به اطراف حرکت دهید. دکمه های مجازی زیادی هم برای کارهای مختلف مثل پرتاب کردن اشیاء یا تعامل با آیتم ها وجود دارند. در این بازی خبری از درگیری و تیراندازی و این موارد نیست و درواقع بازی El Hijo – A Wild West Tale یک Stealth Action به حساب می رود و شما باید با مخفی کاری و به دور از دید دشمنان مأموریت ها را انجام دهید. این بازی زیبا با گرافیک فانتزی و طراحی های تحسین برانگیز می تواند تجربه ای فراتر از بازی های رایج موبایلی را برایتان به ارمغان بیاورد. پس اگر به دنیال یک ماجراجویی خاص، چالش برانگیز و متفاوت در دستگاه اندرویدی خودتان هستید بازی El Hijo – A Wild West Tale را از دست ندهید و همین الآن از دانلودباکس اندروید به شکل کاملاً رایگان و تست شده آخرین نسخه پولی این بازی زیبا را دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. نسخه آماده سازی شده توسط اندروید نسخه کامل و آنلاک شده این بازی است و شما می توانید تمام مراحل بازی را در این نسخه تجربه کنید.
  2. این بازی بدون نیاز به دیتای جداگانه و در قالب یک فایل نصبی حجیم منتشر شده است.
  3. هیچ نسخه مود شده ای برای این بازی عرضه نشده است.
  4. به خاطر حجم بالای بازی، قبل از نصب مطمئن شوید که دستگاه اندرویدی شما حداقل 2 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی داشته باشد.
  5. این بازی فقط برای دستگاه های 64 بیتی (arm64-v8a) عرضه شده است.