Idle Film Maker Empire 1.2.0 - بازی مدیریتی تاجر فیلم ساز اندروید + مود


بازی اندروید, شبیه سازی, 721 2022-02-28 21:30:12

Idle Film Maker Empire Tycoon v1.2.0 + Mod – بازی شبیه سازی – مدیریتی جالب “تاجر فیلم ساز” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Idle Film Maker Empire Tycoon – تاجر فیلم ساز عنوانی جالب و خلاقانه از استودیوی Codigames در سبک شبیه سازی و مدیریتی است که به دنبال پروژه های مشابه قبلی ساخته و عرضه شده است. استودیوی Codigames اسپانیایی از جمله شرکت های بازی سازی مدرنی است که به طور تخصصی روی طراحی و ساخت بازی های سبک Simulation با ماهیت مدیریتی فعالیت دارد. این استودیو تا به امروز چندین و چند بازی مختلف در همین سبک با موضوعات جالب عرضه کرده که تقریباً همه آن ها را پیش تر در اندروید معرفی کرده بودیم. این بازی ها عبارت اند از مواردی همچون TV Empire Tycoon ، Idle Police Tycoon ، Idle Fitness Gym Tycoon ، Idle Barber Shop Tycoon ، Idle Supermarket Tycoon ، University Empire Tycoon ، Law Empire Tycoon ، Idle Theme Park Tycoon ، Prison Empire Tycoon و Hotel Empire Tycoon که با کلیک روی نام هرکدام می توانید وارد مطلب مربوط به آن بازی شده و آخرین نسخه آن بازی را هم به شکل تست شده و رایگان از اندروید دانلود کنید. استودیوی Codigames با ساخت بازی های متنوع در سبک Idle و کلیکر بدون شک موفق شده تا جزو برترین شرکت های بازی سازی در این زمینه باشد. در این مطلب از سایت اندروید قصد داریم تا برای اولین بار در بین نمام سایت های ایرانی یک بار دیگر یک بازی تفننی، مدیریتی و شبیه سازی دیگر را برای شما عزیزان معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

Idle Film Maker Empire Tycoon

 

Idle Film Maker Empire Tycoon درست مثل دیگر بازی های این استودیو، کاملاً ماهیتی مدیریتی و کلیکر دارد. در این بازی همانطور که از نامش نیز قابل تشخیص است، شما قرار است به یک تاجر بزرگ سینمایی و یک فیلم ساز مشهور تبدیل شوید. کار شما با راه اندازی یک استودیوی کوچک شروع می شود. وظیفه و مأموریت شما در Idle Film Maker Empire Tycoon توسعه و گسترش این استودیو به بهترین شکل ممکن است. شما می توانید با به خدمت گیری نیروهای گوناگون، استودیوی خود را توسعه داده و بخش های بیشتری به آن اضافه کنید. سپس می توانید با فراهم سازی موارد لازم، اقدام به ساخت فیلم در ژانرهای گوناگون کنید. از جمله مهمترین اهداف شما در بازی تاجر فیلم ساز متحیر کردن مشتری ها و از آن ها مهمتر منتقدین فیلم ها است. هرچه هزینه و سرمایه بیشتری در این مورد به کار ببرید، پاداش بهتری هم دریافت می کنید. در بازی Idle Film Maker Empire Tycoon هم اصول کلی بازی های مدیریتی و کلیکر رعایت شده و شما می توانید هر قسمت از بازی را در چندین سطح ارتقاء دهید. تمامی این موارد به نوعی به استراتژی های مدیریتی شما مربوط خواهند شد. مدیریت منابع مالی و نیروها می تواند چالش جالب و سرگرم کننده ای برای شما باشد. پس اگر به بازی های سبک Idle و Clicker علاقه دارید، بازی Idle Film Maker Empire Tycoon را از دست ندهید و آخرین نسخه معمولی یا مود شده آن را از دانلودباکس اندروید دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بازی سکه های طلا نامحدود است و هنگام ارتقای ساختمان ها بجای کم شدن زیاد می شود + قیمت ارتقای الماس 1 است.