دانلود Niffelheim Full 1.5.21 - بازی شبیه سازی "نیفلهایم" اندروید + دیتا


بازی اندروید, شبیه سازی, 417 2022-02-17 20:30:32

Niffelheim نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Ellada Games برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Niffelheim یک بازی وایکینگی ساید اسکرولر ۲ بعدی بسیار هیجان انگیز در سبک بقاء است که در گیم پلی خودش از المان های اکشن، ماجراجویی، و نفش آفرینی استفاده می کند. این بازی همچنین دارای یک فضای گرافیکی بسیار زیبا و چشم نواز با تم اساطیر اسکاندیناوی است و دقیقاً همان اتمسفری را دارد که شما از یک بازی وایکینگی انتظار دارید. بازی دارای خط داستانی عمیقی نیست، اما در هر حال در نوع خودش جالب و تا حدودی یونیک است. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که کاراکتر شما در یک نبرد حماسی کشته می شود. اما زمانی که طبق رسم وایکینگ ها به کشتی سپرده می شود و روی دریا به آتش کشیده می شود تا روح پر فتوحش به آزگارد عروج کند، روح او توسط ارواح خبیث به اسرات گرفته می شود و سر از سرزمین برزخی نیفلهایم در می آورد. از اینجا به بعد، کوئست شما این است که ۲۲ قطعه مقدس باستانی را در سرزمین نیفلهایم پیدا کنید تا بتوانید از طریق یک پورتال به سرزمین آزگارد بروید و در والهالا به آرامش ابدی برسید. وقتی که وارد نیفلهایم می شوید، در ابتدا به یک قلعه می رسید که باید تا انتهای بازی از آن محافظت کنید، چراکه در صورت سقوط قلعه هرگز نمی توانید پورتال را باز کنید. در اطراف شما هم انواع و اقسام منابع مثل: درخت هایی که می توانید آنها را قطع کنید، سنگ های معدنی مهم، گیاهان دارویی، تخم پرنده، و حیواناتی که می توانید آنها را بکشید و از گوشت‌ شان استفاده کنید، و… وجود دارند که باید آنها را جمع آوری کنید و برای بقاء آنها را کرفت کنید تا سلاح و زره برای محافظت از خودتان در برابر موجودات خطرناک نیفلهایم بسازید و یا از آنها استفاده کنید تا سیر شوید و از گرسنگی کشته نشوید.

 

Niffelheim

 

Niffelheim در ابتدا برای کامپیوتر توسعه داده شده بود، اما توسعه دهندگان بازی توانسته اند تقریباً همان بازی را برای پلتفرم های موبایلی هم توسعه دهند که باید گفت برای یک بازی موبایلی کار تحسین برانگیزی است. جهان بازی بسیار وسیع و گسترده است و گیم پلی بازی بسیار ساده اما در عین حال بسیار سرگرم کننده است. چون با یک بازی سبک بقاء طرف هستیم، طبیعی است که کار هایی که در بازی برای بقاء باید انجام دهید بسیار متنوع و مختلف است و به گفته بعضی گیمر ها و منتقدان تا حدودی هم بیش از اندازه زیاد است. اما این موضوع هرگز چیزی از سرگرم کننده بودن بازی کم نمی کند. با وجود اینکه کار هایی که در بازی باید انجام دهید زیاد است، با این وجود سیستم مبارزاتی و سیستم اینونتوری بازی بسیار ساده و سر راست طراحی شده اند و باعث می شوند تا پیشرفت شما در بازی با مشکلی مواجه نشود. تمام کاری که برای کنترل کاراکتر تان در سیستم مبارزاتی بازی باید انجام دهید این است که با جوی استیک مجازی به این طرف و آن طرف و بالا و پایین بروید و با دکمه های حمله و دفاع و حمله ویژه (احضار اژدها)، دشمنان خودتان را از پا در بیاورید. در سیستم اینونتوری بازی هم مکانیزم های زیادی برای استفاده از منابعی مثل معجون، جادو، التیام، و… وجود دارد اما روی هم رفته چیزی نیستند که شما را گیج کنند و سر در آوردن از کاربرد های آنها کار دشواری نیست. اما با تشکر از انواع و اقسام دشمن هایی که در بازی طراحی شده اند، رفته رفته که در بازی پیشروی می کنید بقاء هم برای شما دشوار تر می شود و درجه سختی بازی افزایش پیدا می کند. این افزایش درجه سختی چیزی نیست که نتوانید از عهده اش بر بیایید، اما لازمه پیشروی شما در مراحل دشوار این است که از منابع خودتان به درستی استفاده کنید و با کمی آزمون و خطا یاد بگیرید که از چه سلاح هایی در مواجه با چه دشمن هایی استفاده کنید. بنابراین، اگر برای یک ماجراجویی وایکینگی بزرگ آماده هستید، Niffelheim مطمئناً می تواند تجربه متفاوت و سرگرم کننده ای برای شما باشد. Niffelheim توانسته امتیاز 4.9 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اندروید قصد دارد نسخه کامل و بدون محدودیت این بازی را به همراه فایل دیتا در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دریافت کنید و از آن لذت ببرید!

توجه : نسخه پیش رو از بازی Niffelheim نسخه فول / کامل / آنلاک شده است.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.elladagames.niffelheim را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.