دانلود Off Road 1.1.6 - بازی آفرود-رسینگ گرافیکی "آف رود" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 764 2022-06-26 02:30:15

Off Road v1.1.6 + Mod – بازی ریسینگ واقعی و گرافیکی “آفرود” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Off Road – آف رود یکی از جذاب ترین و خوش ساخت ترین بازی های ساخته شده توسط استودیوی روسی Ararat Games است که در قالب یک عنوان رایگان در سبک بازی های مسابقه ای و شبیه سازی عرضه شده است. این بازی یک شبیه ساز تکاامل یافته از رانندگی با ماشین های آفرود است که با توجه به حجم مناسب و ویژگی هایی که دارد بدون شک جزو برترین بازی های عرضه شده در این زمینه است. اندروید این بار هم مثل همیشه و برای اولین بار در ایران یک بازی جذاب و مهیج دیگر را برای شما عزیزان تدارک دیده و همزمان با انتشار نسخه جدید آن در گوگل پلی، اقدام به تهیه و آماده سازی آن کرده است. ما به جز نسخه اصلی، یک نسخه مود شده از این بازی هم برای کاربران عزیز اندروید فراهم سازی کرده ایم. استودیوی Ararat Games یکی از استودیوهای فعال در زمینه بازی سازی برای موبایل ها و تبلت های اندرویدی است که تا به امروز ده ها بازی متنوع عرضه کرده است اما بازی Off Road بدون شک یکی از برترین بازی های عرضه شده توسط این استودیوی بازی سازی است. با اینکه ده ها بازی مشابه در همین سبک یعنی شبیه ساز رانندگی با ماشین های آفرود تا به امروز عرضه شده اند، اما شاید فقط تعداد کمی از آن ها دو ویژگی اصلی یعنی گرافیک زیاد و گیم پلی طبیعی و واقع گرایانه را به بهترین شکل ارائه کرده اند. بازی Off Road یکی از همین بازی هاست که در این مطلب از سایت اندروید آن را برای شما دوستان معرفی می کنیم.

 

Off Road

 

Off Road یک شبیه ساز بسیار خوش ساخت از بازی های آفرود است که در آن شما تجربه ای منحصر به فرد خواهید داشت. اولین و قابل توجه ترین نکته این بازی گرافیک بسیار عالی با جزئیات خارق العاده آن است که باعث شده تا این بازی را صرفاً یک عنوان موبایلی ساده ندانیم. این بازی با جزئیات بالا می تواند در سطح یک بازی کنسولی باشد. دقت بالا در مدل سازی ها، طراحی های محیطی، نورپردازی ها، فیزیک طبیعی و گیم پلی واقع گرایانه و کاملاً داینامیک این بازی را یک قدم از رقبا جلوتر قرار داده است. در بازی آف رود شما می توانید انواع و اقسام ماشین های مخصوص آفرود یا به اصطلاح ماشین های 4×4 را خریداری کرده و با آن ها در مسیرهایی ناهموار مثل دشت ها، مسیرهای خاکی و گلی و … به رانندگی بپردازید و از طبیعی بودن و فیزیک مثال زدنی بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی بخشی جالب برای شخصی سازی ماشین ها دارد که به نوبه خود بسیار قابل توجه است. در این قسمت شما می توانید ماشین های خود را سفارشی کرده و به وسیله ده ها آیتم متنوع آن ها را شخصی سازی کنید. از جذابیت های دیگر بازی، طراحی های چشم نواز طبیعت و دوراندازهایی است که در کمتر بازی های مشابهی دیده شده است. اگر از دوست داران بازی های سبک آفرود هستید و به دنبال یک عنوان گرافیکی و حرفه ای هستید، بازی Off Road را از دست ندهید و همین حالا از بخش دانلودباکس اندروید آخرین نسخه آن را به رایگان دریافت کنید. همچنین اگر می خواهید با جزئیات بازی بیشتر آشنا شوید، ویدئوی تریلر معرفی آن را مشاهده نمایید.

توجه : این بازی توسط سازنده اش فقط برای گوشی های دارنده پردازنده 64 بیتی [ARM64] عرضه شده و روی این دستگاه ها نصب می شود.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل