MARVEL Future Revolution 1.8.3 - بازی نقش آفرینی انقلاب آینده مارول


بازی اندروید, اکشن, 559 2022-05-12 01:30:12

MARVEL Future Revolution v1.8.3 – بازی اکشن و نقش آفرینی بسیار جذاب “انقلاب آینده مارول” برای اندروید
یک بازی سرگرم کننده دیگر از دنیای قهرمانان MARVEL محصولی از شرکت بازی سازی Netmarble
تست شده با اجرای آنلاین

MARVEL Future Revolution – انقلاب آینده مارول بازی خوش ساخت و بسیار جذاب دیگری از استودیوی کره ای Netmarble است که بعد از چند سال پس از ساخت و انتشار بازی محبوب MARVEL Future Fight توسعه یافت و با گرافیک بهتر، گیم پلی تکامل یافته و در مجموع روند کاملاً پیشرفته تر طراحی شد. استودیوی Netmarble نزدیک به دو سال برای ساخت و طراحی این بازی زمان گذاشت و بدون شک این بازی یکی از بزرگترین پروژه های این شرکت بازی سازی خلاق و معروف خواهد بود. اندروید همزمان با انتشار نسخه جدید و نهایی این بازی برای دستگاه های اندرویدی آن را تهیه، بررسی و برای دانلود ارائه کرده است. MARVEL Future Revolution را می توان ادامه ای برای بازی MARVEL Future Fight دانست. این بار شاهد اضافه شدن قهرمانان بیشتری از دنیای مارول و شخصیت ها و اعضای جدید گروه معروف انتقام جویان یا Avengers هستیم. بازی انقلاب آینده مارول در سبک نقش آفرینی (Role playing) توسعه یافته و همراه با المان های کاملاً اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است. در کنار این المان ها، داستان جذاب و مهیج بازی هم که به صورت خطی دنبال می شود از دیگر مزایای قابل توجه این عنوان است.

 

MARVEL-Future-Revolution

 

بازی MARVEL Future Revolution داستان همیشگی نبرد قهرمانان مارول با بیگانگان و دشمنان بشریت را روایت می کند. سازنده بازی مدعی شده که این بازی اولین Open-World Action RPG از سری بازی های MARVEL برای دستگاه های موبایلی است. استودیوی Netmarble همچنین مدعی شده که درجه گرافیک بازی در سطح AAA قرار دارد که درواقع جزو قوی ترین سطوح گرافیکی در بین بازی های موبایلی است. شما در بازی MARVEL Future Revolution در نقش قهرمانان و شخصیت های گوناگون دنیای MARVEL باید مأموریت های متعددی را انجام داده و داستان بازی را دنبال کنید. هر مرحله از بازی ممکن است با یکی از شخصیت ها دنبال شود و از این نظر شما باید طبق داستان بازی پیش بروید. همچنین این بازی به جز بخش تک نفره، دارای بخش آنلاین و مبارزات چندنفره نیز است که در آن می توانید یا به صورت گروهی مأموریت ها و مراحل چندنفره بازی را دنبال کنید یا در بخش مبارزات PvP با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازید. گرافیک بازی با جزئیات خیلی خوبی طراحی شده و دقت زیادی در مدل سازی ها به کار رفته است. صداگذاری های جذاب و دیالوگ های جالب از دیگر ویژگی های بازی انقلاب آینده مارول هستند که همگی در کنار یک گیم پلی روان، داینامیک و هیجان انگیز که قابل اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه است، یک پکیج منحصر به فرد از یک بازی حرفه ای و جذاب موبایلی به حساب می روند. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی و یا تصاویر اسکرین شات این بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل این بازی پرحجم و گرافیکی را از دانلودباکس اندروید به رایگان و به شکل تست شده دریافت نمایید.

توجه : بازی فقط روی گوشی های با پردازنده 64 بیتی [ARM64] نصب می شود + یک دیتای +3 گیگی دارد که با خود بازی دریافت می گردد.