Merge Mystery 3.1.1 - دانلود آپدیت بازی پازل اسرار جزیره گمشده اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 1393 2023-08-03 20:30:28

Merge Mystery: Logic Games v3.1.1 + Mod – بازی پازلی و ماجرایی “اسرار جزیره گمشده” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا؛ انرژی و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Merge Mystery: Logic Games – اسرار جزیره گمشده اولین بازی رسمی استودیوی قبرسی F-WAY GAMES LIMITED است که در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اندروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه این بازی کرده و به محض انتشار آن در گوگل پلی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود آن را تقدیم حضورتان می کند. استودیوی F-WAY GAMES LIMITED اگرچه که به ظاهر کمی دیر پا به عرصه رقابت در زمینه ساخت بازی های تفننی و پازلی موبایلی گذاشته اما از نظری دیگر، این استودیو این مدت را در حال بررسی بازی های مشابه بوده تا با مقایسه و آنالیز بازی های رقیب بتواند یک عنوان خوب و درخور بسازد. بازی Merge Mystery: Logic Games بدون یک یکی از بازی های چندمنظوره زیبا و خوش ساختی است که ساختار کلی آن تقلید از چند بازی مختلف بوده است. البته ناگفته نماند که بازی هایی که دقیقاً همین ویژگی ها را داشته و چند سبک خاص را دنبال کنند پیش از این هم منتشر شده بودند و از این لحاظ نمی توان این بازی را یک عنوان منحصر به فرد و خاص بر شمرد. در ادامه سعی کرده ایم تا با بررسی کلی ویژگی های اصلی این بازی شما را بیشتر با آن آشنا کنیم.

 

Merge Mystery: Lost Island

 

Merge Mystery: Logic Games یک بازی ترکیبی زیبا از سبک های ماجرایی، تفننی و پازلی است که با حفظ تعادل خوب بین این بخش ها، طیف گسترده تری از مخاطبین را پوشش می دهد داستان بازی Merge Mystery: Logic Games در رابطه با یک ژورنالیست جوان است که به در حین یک سفر دریایی و به خاطر یک طوفان بیهوش شده و بعد از بیدار شدن خود را در یک جزیره ناشناخته پیدا می کند. این جزیره در نقطه ای دوردست در وسط اقیانوس بوده و تعداد کمی از وجود آن مطلع هستند. اما این جزیره مثل دیگر جزایر مشابه نیست و به نظر می رسد اسرار جالبی در آن وجود دارد. حالا شما باید به این خبرنگار جوان کمک کنید تا اول از همه راهی برای امنیت خود پیدا کرده و در مرحله دوم اسرار این جزیره را کشف کند. شما در طول این ماجراجویی در بازی Merge Mystery: Logic Games با شخصیت های مختلفی برخورد می کنید و داستان های جذابی را تجربه خواهید کرد. بخش مهمی از بازی به کمک پازل های جورچینی دنبال می شود. شما برای عبور از هر مرحله باید پازل های جورچین را به منظور دسترسی به امتیاز، منابع یا آیتم های مخصوص حل کنید. بازی Merge Mystery: Logic Games با گرافیک فانتزی و دوست داشتنی جالبی طراحی شده که قبلاً هم در عناوین معروف دیگری شاهد آن بودیم. روند گیم پلی بازی با پازل های سرگرم کننده و داستان های جذابی که دارد می تواند توجه هر کسی به خصوص علاقه مندان به بازی های ماجرایی و پازلی را به خود جلب کند. در دامه می توانید تصاویر اسکرین شات بازی را مشاهده کرده و از بخش دانلود باکس اندروید اقدام به دریافت آخرین نسخه این بازی کنید.

ویژگی مود: بعد از اتمام مرحله ی آموزشی، با زدن روی آیکون انرژی و خرید ؛ هم تعداد یاقوت ها هم انرژی افزایش می یابد و با خرید سایر لوازم با استفاده از سکه ، سکه ثابت میماند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل