دانلود Soccer Manager 2022 1.4.8 - بازی مدیر فوتبال 2022 اندروید + دیتا


بازی اندروید, ورزشی, 939 2022-06-19 02:45:15

Soccer Manager 2022 v1.4.8 – بازی مدیریتی و سرگرم کننده “مدیر فوتبال 2022” برای اندروید
نسخه ای دیگر از سری بازی های محبوب Soccer Manager
تست شده با اجرای آنلاین

Soccer Manager 2022 – مدیر فوتبال 2022 نسخه مخصوص سال 2022 از سری بازی های Soccer Manager از استودیوی بریتانیایی Soccer Manager Ltd است که به دنبال موفقیت قسمت های قبلی از جمله Soccer Manager 2021 ساخته و مثل همه آن ها به شکل رایگان عرضه شد. این سری از بازی ها که از سال 2018 شروع به انتشار کردند به سرعت با توجه مخاطبان همراه شدند و هر سال به تعداد علاقه مندان به آن ها افزوده شد. اگرچه که سری بازی های Soccer Manager رقبای قوی زیادی دارند اما سهم قابل قبولی از بازار این سبک از بازی ها را به خود اختصاص داده اند. در این مطلب از سایت اندروید قصد داریم تا Soccer Manager 2022 را معرفی کرده و آخرین نسخه آن را برای شما عزیزان ارائه کنیم. پس اگر از دوست داران و طرفداران بازی های مدیریت فوتبال هستید و در کل به ورزش فوتبال علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید و در ادامه با اندروید در معرفی این بازی همراه باشید. اولین نکته مهم و قابل توجه در سری بازی های مدیر فوتبال، داشتن لایسنس رسمی FIFPRO از فدراسیون International Federation of Professional Footballers است. داشتن این لایسنس به معنی استفاده رسمی و استاندارد از نام تیم ها و بازیکنان عضو این فدراسیون است. به همین خاطر این بازی جزو معدود بازی هایی است که از نام واقعی و مشخصات اصلی بازیکنان بهره برده است و مسلماً این یکی از مهم ترین نکات انتخاب یک بازی فوتبالی برای هر گیمری است.

 

Soccer Manager 2022

 

در بازی Soccer Manager 2022 بیشتر از 900 باشگاه فوتبال از 35 کشور وجود دارند که همگی تحت لیسانس رسمی فیفا هستند. شما می توانید با انتخاب باشگاه مورد علاقه خود از بین این نزدیک به 1000 باشگاه، مسیر موفقیت را شروع کرده و به عنوان یک مدیر باشگاه حسابی برای تبدیل کردن باشگاه خود به یک باشگاه بزرگ و محبوب تلاش کنید. شما نه فقط یک مدیر باشگاه معمولی، بلکه یک شخص همه کاره هستید که باید کارهای زیادی برای پیشرفت باشگاه تان انجام دهید. وظایف زیادی مثل مدیریت تیم، انتخاب سرمربی و بازیکنان، نقل و انتقالات، مدیریت ترکیب چینی و استراتژی های مشابه از جمله وظایف شما هستند. در بازی Soccer Manager 2022  می توانید در رقابت های معتبر مثل تورنومنت ها، لیگ ها و جام های قهرمانی شرکت کنید و تیم خود را بزرگ، معروف و ارزشمند کنید. روند کلی بازی Soccer Manager 2022  تفاوت خاصی با نسخه های قبلی ندارد و اگر یکی از آن ها را تجربه کرده باشید می توانید در کمتر از چند دقیقه با کلیت این بازی هم آشنا شوید. سازنده بازی مدعی شده بهینه سازی های زیادی در مدیر فوتبال 2022 اعمال شده و این بازی نسبت به بازی های قبلی پیشرفت خوبی داشته است. همچنین در این بازی شاهد اضافه شدن قابلیت های جدید از جمله قابلیت Assistant Manager است که ویژگی های متعددی به بازی اضافه کرده و روند کلی آن را در سطح حرفه ای تری دنبال می کند. این بازی حرفه ای و مدیریتی را می توانید همین حالا از دانلودباکس اندروید به رایگان دریافت کنید و ماجراجویی فوتبالی خود را آغاز کنید!

توجه : بازی فقط روی گوشی های با پردازنده 64 بیتی نصب می شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.soccermanager.soccermanager2022 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.