دانلود Demolition Derby 4 2.03 - بازی مسابقه ای دربی ویرانگر 4 + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 600 2022-05-11 01:45:08

Demolition Derby 4 v2.03 + Mod – بازی مسابقه ای و بسیار اکشن “دربی ویرانگر 4” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Demolition Derby 4 – دربی ویرانگر 4 چهارمین بازی از فرانچایز Demolition Derby است که برخلاف سه نسخه قبلی که توسط استودیوی Beer Money Games منتشر شده بودند، به وسیله استودیوی نوپایی به نام Racing Adventure Game Factory به انتشار رسیده است. اما باید گفت که استودیوی Racing Adventure Game Factory صرفاً مسئولیت انتشار بازی را بر عهده داشته و حق امتیاز انتشار بازی برای دستگاه های موبایلی را به خود اختصاص داده است. این بار هم به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا یک بازی دیگر را همراه با نسخه مود شده انحصاری برای شما دوستان تدارک ببینیم و به شکل رایگان آن را برای دانلود ارائه کنیم. Demolition Derby 4 همان شکل و شمایل بازی های قبلی از این مجموعه مثل Demolition Derby 2 و Demolition Derby 3 را دارد اما ویژگی های جدیدی مثل ماشین های بیشتر، نقشه های بیشتر، مدهای جدید و … دارد. همچنین باید گفت که قسمت چهارم از این سری بازی ها با بهینه سازی های متعددی همراه شده تا نتیجه نهایی کار یک بازی گرافیکی با جزئیات قابل قبول و گیم پلی بسیار واقع گرایانه و طبیعی باشد که حجم کلی آن به نسبت این ویژگی ها بسیار کم باشد. بنابراین باید سازندگان این بازی را برای ساخت و توسعه چنین بازی خوش ساختی تحسین کرد. در ادامه نگاهی به ویژگی های این بازی می اندازیم و جزئیات بیشتری از آن را مورد بررسی قرار می دهیم پس با اندروید همراه باشید.

 

Demolition Derby 4

 

بازی Demolition Derby 4 به عنوان چهارمین بازی از سری بازی های دربی ویرانگر ویژگی های متعددی دارد که احتمالاً در بازی های مشابه در همین سبک و سیاق ندیده اید. این بازی درست مثل قسمت های قبلی به مسابقات هیجان انگیز و البته خطرناک ماشین ها مربوط است که در انواع مختلفی برگزار می شود. مسابقات داخل این بازی شاید در حالت عادی مثل همه بازی های مسابقه ای ماشین سواری به نظر برسد اما یک نقطه مشترک در تمام این مسابقات وجود دارد و آن هم خشونت بالا علیه رقبا است! در این بازی شما صرفاً برای اول شدن تلاش نمی کنید بلکه یکی از مهم ترین اولویت های شما در طول این بازی باید شکست دادن رقبا و نابود کردن ماشین های دیگر باشد. به همین خاطر مدها و تنوع جالبی در این مسابقات وجود دارد. از مسابقات عادی گرفته تا مسابقات خشونت آمیزتری مثل Survival و Death Match در این بازی وجود دارند. در مسابقاتی مثل Survival و Death Match شما همراه با چندین ماشین دیگر در یک زمین نسبتاً کوچک (مثل یک زمین فوتبال به صورت مستطیلی یا دایره ای) هستید و باید با کوبیدن محکم به رقبا باعث از بین رفتن ماشین آن ها شوید. پیروز هر رقابت کسی است که بتواند دوام آورده و یا امتیاز بیشتری به دست بیاورد. در Demolition Derby 4 انواع و اقسام ماشین های مسابقه ای، ماشین های رالی، ماشین های آفرود و … وجود دارند. شما می توانید بخش مرحله ای (Career) بازی را دنبال کنید و یا در بخش معمولی در نقشه ها و مدهای انتخابی با دیگر رقبا مسابقه دهید. این بازی همچنین یک بخش آنلاین هم دارد که قرار است در آپدیت های بعدی به آن اضافه شود. اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده، مهیج و خاص در سبک مسابقه ای هستید Demolition Derby 4 را از دست ندهید و همین حالا آن را از اندروید دانلود کنید.

ویژگی های نسخه مود 1:

  • پول و سکه بسیار زیاد
  • این نسخه فقط برای دستگاه های arm64-v8a عرضه شده و روی دستگاه های 32 بیتی نصب نمی شود.

ویژگی های نسخه مود 2:

  • آنلاک بودن آیتم های شخصی سازی در بخش اسکین ها و رنگامیزی (پول بی نهایت نیست)
  • این نسخه قابل نصب روی تمام دستگاه های 32 بیتی و 64 بیتی است.

نکته مهم: مدل های ماشین ها نیاز به لود شدن دارند. اگر موفق به لود شدن آن ها در حالت عادی نشدید، اینترنت خود را متصل کرده و IP خود را تغییر دهید و به بخش Garage بروید تا دیتای مدل ماشین ها با انتخاب هر کدام از آن ها دانلود و نصب شود. بعد از کامل شدن دانلود هر مدل ماشین، می توانید بازی را به صورت آفلاین اجرا کنید.

 

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل