Drive Club 1.7.41 - بازی مسابقه ای چندنفره "باشگاه رانندگی" اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1149 2022-06-17 19:30:30

Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games v1.7.41 + Mod – بازی خوش ساخت”باشگاه رانندگی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Drive Club – باشگاه رانندگی که با نام کامل Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games در گوگل پلی انتشار یافته، نام یک بازی جذاب و حرفه ای از استودیوی ترکیه ای Open World Car Games در سبک بازی های مسابقه ای و ماشین سواری است. این بازی به شکل رایگان در گوگل پلی عرضه شده و اندروید با افتخار اعلام می کند که همزمان با انتشار آن در سطح وب، برای اولین بار در بین تمامی سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی آن برای شما عزیزان کرده و این بازی را در دو نسخه اصلی و مود شده به شکل انحصاری برای دانلود فراهم آورده است. بازی Drive Club اولین بازی رسمی استودیوی مرود نظر است که به نظر می رسد با توجه به نامی که دارد قرار است صرفاً روی ساخت بازی های جهان باز ماشینی در سبک های شبیه سازی و مسابقه ای فعالیت کند. اولین پرژوه این استودیوی نوپا به اندازه ای قابل قبول بوده که بتوان آینده خوبی برای توسعه دهندگان این استودیو پیش بینی کرد. Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games درست مثل چیزی که در عنوانش مشخص است یک بازی شبیه ساز رانندگی است که می توان آن را به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان بازی کرد!

 

Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games

 

بازی Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games برخلاف بسیاری از بازی های مشابه که ادعایی یکسان مبنی بر آنلاین بودن داشته اند نیست و بخش آنلاین آن کاملاً واقعی است. همچنین باید گفت رویکرد جالب و خوبی که سازندگان برای این بخش در نظر گرفته اند باعث شده تا این بازی حتی بیش از پیش جذابیت خاصی داشته باشد. توسعه دهندگان کاری کرده اند که بازیکنان بتوانند به راحتی اقدام به ساخت یک اتاق (Room) در سرورهای آنلاین بازی کرده و یا به اتاق های دیگر که توسط بازیکنان دیگر ساخته شده است ملحق شوند. هر اتاق با توجه به سلیقه سازنده آن می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد و در مدهای گوناگونی قابل استفاده باشد. خوشبختانه سرورهای اصلی این بازی در حال حاضر در کشور ترکیه هستند و به همین خاطربازیکنان ایرانی می توانند با پینگ مناسب و بدون لگ این بازی را به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان انجام دهند و همگی در سطح شهر با یکدیگر بازی کنند. اما جدا از ویژگی های بخش چندنفره، خود بازی هم بسیار خوش ساخت و خوب طراحی شده است. جزئیات گرافیکی بازی به نسبت حجم کمی که دارد واقعاً تحسین برانگیز هستند و همچنین گیم پلی روان و واقع گرایانه Drive Club: Online Car Simulator & Parking Games نیز باعث می شود تا بتوان این عنوان را یک شبیه ساز خیلی خوب در سبک بازی های ماشینی و مسابقه ای دانست. بازی باشگاه رانندگی مدها و بخش های گوناگونی دارد و اگر مایل به استفاده از بخش آنلاین نباشید هم گزینه آفلاین پیش روی شما قرار دارد. در این بازی ده ها مدل ماشین گوناگون از کلاس های مختلف از جمله ماشین های مسابقه ای سوپر اسپرت، ماشین های SUV و … وجود دارند و به بهترین شکل ممکن مدل سازی شده اند. بعد از خرید هر ماشین شما به طیف وسیعی از آیتم های گوناگون برای سفارشی سازی و ارتقاء ماشین مورد نظر دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید حسابی ماشین خود را با سلیقه خودتان تیون و شخصی سازی کنید! این بازی زیبا هم اینک به صورت رایگان و تست شده در دو نسخه معمولی و مود برای دانلود  از لینک های مستقیم اندروید آماده شده است.

نکات تکمیلی:

  1. بازی به صورت آزمایشی عرضه شده و وجود ناساگاری در بعضی دستگاه ها محتمل است.
  2. در نسخه مود ؛ زبان بازی به طور پیش فرض روی ترکی تنظیم شده است. به راحتی می توانید از بخش تنظیمات (علامت چرخ دنده) روی زبان انگلیسی بزنید تا زبان بازی تغییر پیدا کند.
  3. نسخه مود شده بازی در بخش آنلاین نیز کاربرد دارد اما احتمال اینکه بازی مسدود شده و یا ویژگی های مود از کار بی افتد هم وجود دارد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل