Actraiser Renaissance 1.0.0 - بازی نوستالژیک "قهرمان رنسانس + مود


بازی اندروید, اکشن, 404 2021-10-31 20:45:10

Actraiser Renaissance v1.0.0 + Mod – بازی اکشن و ماجرایی جذاب “قهرمان رنسانس” برای گوشی های اندروید
نسخه خریداری شده بازی با قیمت 19.99 دلار + نسخه مود (SP بی نهایت) به صورت جداگانه تقدیم شما
تست شده با اجرای آفلاین

Actraiser Renaissance – قهرمان رنسانس یکی دیگر از بازی های ریمستر شده کمپانی SQUARE ENIX Co.,Ltd. در سبک بازی های اکشن و ماجراجویانه است که اولین نسخه آن در سال 1990 برای کنسول NES عرضه شده بود. استودیوی SQUARE ENIX Co.,Ltd. برای بزرگداشت این بازی نوستالژی و کلاسیک به مناسبت 30 سالگی آن اقدام به معرفی و انتشار یک نسخه بازسازی شده از آن کرد و آن را برای پلتفرم های مختلف از جمله PlayStation 4, Android, Microsoft Windows, Nintendo Switch منتشر کرد و باعث شد تا بازیکنان زیادی از سراسر جهان که به این سری از بازی ها علاقه داشتند حسابی به وجد بیایند. به درخواست شما تصمیم گرفتیم تا نسخه اندرویدی این بازی گران قیمت را تهیه و به صورت تست شده در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر با بازی های معروف استودیوی SQUARE ENIX مثل سری بازی های محبوب FINAL FANTASY آشنا باشید حتماً می دانید که این بازی ها و دیگر عناوین منتشر شده توسط این توسعه دهنده با قیمت های زیادی در گوگل پلی منتشر شده اند و بازی Actraiser Renaissance نیز از این قاعده مستثنی نیست. این بازی با قیمت زیاد 19.99 دلار در گوگل پلی به معرض فروش قرار گرفته است اما شما برای تجربه این بازی پولی نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید و می توانید نسخه خریداری شده و کامل آن را از اندروید به رایگان دریافت کنید و از تجربه یک بازی پرمیوم و کلاسیک نهایت لذت را ببرید. در ادامه با معرفی کلی این بازی همراه ما باشید.

 

Actraiser Renaissance

 

Actraiser Renaissance تجربه ای منحصر به فرد از یک بازی نوستالژیک و آرکید که در سبک اکشن و ماجرایی عرضه شده را برای شما به ارمغان می آورد. گیم پلی بازی درست مثل اغلب بازی های معروف دهه 90 در سبک پلتفرمر طراحی شده است و در نسخه بازسازی شده این عنوان نیز شاهد همان طراحی با همان ویژگی ها هستیم اما تفاوت اصلی در این بازی و نسخه اورجینال گرافیک بهتر، گیم پلی روان تر و افکت های بیشتر است. اگر این موارد را در نظر نگیریم بازی Actraiser Renaissance دقیقاً همان بازی اصلی است که بیشتر از 30 سال از انتشار آن گذشته است! این بازی همچنین به جز اینکه یک بازی اکشن-پلتفرمر باشد، یک بازی شبیه ساز شهرسازی نیز است که به نوبه خود جزو اولین بازی های ویدئویی دنیا است که چنین سبکی را معرفی کرده است. با این که سازنده بازی مثل دیگر عناوینی که منتشر کرده یک خط داستانی کامل برای این بازی در نظر گرفته اما کلیت آن به نبرد همیشگی خوب و بد و جنگ بین انسان ها و نیروهای شیطانی مربوط می شود که سال ها پیش مقر فرماندهی انسان ها و سرزمین های آن ها را تصرف کرده اند و حالا شما بعد از قرن ها برای بازپس گیری چیزی که متعلق به انسان ها است تصمیم به انتقام و نابود کردن دشمن کرده اید. این یعنی شما ماجراجویی خطرناکی را آغاز کردید و باید تا انتهای آن را دنبال کنید. طراحی های بازی برخلاف نسخه اصلی که کاملا دو بعدی بودند، حالت 2.5D دارند و جذابیت بازی را بیشتر کرده اند. جالب است بدانید که بازی Actraiser Renaissance قابلیت اجرا با نرخ 60 فریم بر ثانیه ای را نیز دارا است و تجربه متفاوتی از یک بازی پلتفرمر و رترو را برای شما فراهم خواهد کرد. برای دانلود این بازی زیبا و گران قیمت کافیست از طریق لینک های مستقیم اندروید اقدام به دریافت آخرین نسخه کامل و خریداری شده آن کنید.

توجه : در نسخه مود SP نامحدود است ؛ پس از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی و هنگام استفاده از Flying Angel این ویژگی را می بینید.