GOLDEN LEGEND 4.0 - بازی استراتژی برج دفاعی: افسانه طلایی + مود


بازی اندروید, استراتژیک, 514 2022-09-06 01:30:07

Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND v4.0 + Mod – بازی استراتژیکی و فانتزی “برج دفاعی: افسانه طلایی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND – برج دفاعی: افسانه طلایی اولین بازی استودیوی روسی SinDava Games در سبک بازی های استراتژیکی از نوع بازی های سبک برج دفاعی یا Tower Defense است که به اختصار TD خوانده می شود. این بازی برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی از وب سایت اندروید معرفی و عرضه می شود. بازی Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND با اقتباس از بازی های معروفی در این زمینه طراحی شده و توسعه یافته است و این الگوبرداری و شاید بتوان گفت تقلید بی قید و شرط از بازی های معروف این زمینه در این عنوان کاملاً مشهود است. با این حال می دانیم که الگوبرداری، ایده گرفتن و یا حتی کپی برداری از بازی های موبایلی یک چیز رایج است و این مسئله مدت هاست که برای مخاطبین چیز جدیدی به حساب نمی آید. اما اینکه این بازی را یک عنوان سطح پایین بدانیم اشتباه است چرا که Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND ویژگی های بسیار جذابی دارد که مخصوص هواداران بازی های سبک برج دفاعی است و از طرفی رویکردهای جالبی برای جذاب تر کردن بازی نیز در این عنوان به کار برده شده که شاید در خیلی از بازی های مشابه وجود نداشته باشد.

 

Tower Defense Games - GOLDEN LEGEND

 

بازی Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND همانطور که گفته شد یک بازی استراتژیکی از نوع بازی های برج دفاعی است. اگر پیش از این با این سبک از بازی ها آشنا باشید، هیچ توضیح خاص یا متفاوتی برای این بازی نیاز نخواهد بود. اما اگر با این سبک از بازی های موبایلی آشنا نیستید خیلی خلاصه به شما ویژگی های آن ها را خواهیم گفت. در عناوین موسوم به برج دفاعی شما در نقش یک گروه، ارتش یا نیروهای یک امپراطوری هستید که وظیفه آن ها دفاع از قلمرو در برابر موج حملات دشمنان است. برای این کار شما باید نیروهای خاصی را در بیرون از محیط قلمرو خود قرار دهید تا آن ها به شکل پدافندهای دفاعی عمل کرده و به محض نزدیک شدن دشمنان به آن ها شلیک کنند. انواع و اقسام نیروهای مختلف در این سبک از بازی ها در دسترس بازیکنان قرار می گیرند که هر کدام خصوصیت ها و توانایی های خودشان را دارند. هر برج دفاعی یا هر کدام از نیروهای دفاعی شما می توانند چندین سطح ارتقاء پیدا کرده و توانایی ها، مهارت ها و مقاومتشان نسبت به حملات دشمنان بهبود پیدا کند. در بازی Tower Defense Games – GOLDEN LEGEND شما به دنیای خیالی از افسانه های اسلاویک می روید و باید در نقش نیروهای روشنایی در مقابل شیاطین و هیولاهایی که قصد حمله و از بین بردن شما را دارند مقاومت کنید. سبک طراحی های بازی کارتونی و فانتزی است و گیم پلی آن هم روندی پویا و سرگرم کننده دارد. برای تجربه این بازی زیبا و مهیج می توانید از طریق لینک های مستقیم اندروید اقدام به دریافت نسخه نهایی این بازی به شکل معمولی یا مود شده کنید.

توجه : در نسخه مود بازی Tower Defense – strategy games، با مراجعه به فروشگاه و انجام یک خرید، الماس نامحدود دریافت کنید!