دانلود King Of Steering 10.0.0 - بازیسلطان دست فرمان اندروید + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 5712 2022-07-09 01:45:13

King Of Steering v10.0.0 + Mod – بازی مسابقه ای و سرگرم کننده سلطان دست فرمان برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (حذف تبلیغات) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

King Of Steering – سلطان دست فرمان نامی از یک بازی سرگرم کننده و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای است که در قالب یک بازی رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی در گوگل پلی عرضه شده و در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی از سوی استودیوی عربستانی UMX Studio ساخته و توسعه یافته است. اندروید برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و آخرین نسخه آن را به شکل رایگان و تست شده همراه با یک نسخه مود تدارک دیده است. بازی King of Steering ترکیب جالبی از بازی های مسابقه ای، رقابت های دریفت و شبیه ساز رانندگی با ماشین های اسپرت و دیگر انواع وسایل نقلیه است که به نوبه خود یکی از تکامل یافته ترین و گسترده ترین بازی های مسابقه ای و ماشین سواری به شمار می رود که دارای مدها و بخش های گوناگون است. اما این تمام چیزی که این بازی ارائه داده است نیست بلکه ویژگی ها و قابلیت های جذاب دیگری هم وجود دارند که بازی King Of Steering را حسابی جذاب و خوش ساخت کرده اند. از جایی که تعداد چنین بازی هایی در بین تمام بازی های موبایلی بسیار زیاد است و به ویژه اخیراً نیز به تعداد آن ها اضافه شده است، استودیوهای گوناگون برای اینکه بازی بهتری بسازند و در این رقابت موفق تر باشند، دست به ابتکار زده و سعی می کنند از هرچیزی که به جذاب تر شدن بازی شان کمک کند نهایت استفاده را کنند.

 

King Of Steering

 

بازی King Of Steering یکی از همین بازی هاست که سازندگان آن برای جذاب تر کردن و سرگرم کننده تر کردن آن اقدام جالبی کرده اند و آن هم ترکیب بازی آفلاین و آنلاین است! شما در این بازی می توانید نه فقط به صورت انفرادی و آفلاین، بلکه در بخش آنلاین بازی به شکل چندنفره بازی را دنبال کنید و همراه با پلیرهای دیگر حسابی سرگرم شوید. در بازی سلطان دست فرمان مهارت های رانندگی شما در یک شبیه ساز خوش ساخت که البته جای کار دارد به چالش کشیده می شود. بازی دارای بخش ها و مأموریت های گوناگون است و می تواند برای مدت ها شما را سرگرم کند. در این بازی می توانید اقدام به خرید ماشین ها و وسایل نقلیه دیگر کرده و یا آن ها را شخصی سازی کنید. گرافیک بازی جزئیات مناسبی داشته و با مدل سازی های سه بعدی خوبی که دارد قابل تحسین است. این گرافیک در کنار روند گیم پلی داینامیک و نسبتاً واقع گرایانه بازی پکیج خوبی به نظر می رسند. در King Of Steering انواع و اقسام ماشین ها از کلاس های متنوع وجود دارند. شما می توانید در قسمت آنلاین بازی به صورت متنی یا صوتی با دیگران در ارتباط باشید و در کنار آن ها به صورت اینترنتی بازی کنید. اگرچه که به نسبت حجم نمونه های مشابه بهتری وجود دارند اما کمتر نمونه ای وجود دارد که مثل بازی King Of Steering هم به شکل آفلاین و هم آنلاین قابل اجرا باشد. برای دانلود آخرین نسخه این بازی کافیست به قسمت دانلودباکس اندروید بروید و از طریق لینک های مستقیم سایت اقدام به دریافت آن کنید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.aliha100.KingofSteering را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.