دانلود PROJECT DRIFT 2.0 43 - بازی مسابقه ای پروژه دریفت 2 + مود


بازی اندروید, مسابقه ای, 1779 2022-08-01 20:30:16

PROJECT DRIFT 2.0 v43 + Mod – بازی مسابقه ای خوش ساخت و سرگرم کننده “پروژه دریفت 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش پول به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

PROJECT DRIFT 2.0 – پروژه دریفت 2 دومین بازی از مجموعه PROJECT DRIFT از استودیوی ترکیه ای BYCODEC GAMES است که به دنبال موفقیت های چشم گیر قسمت اول این مجموعه و همچنین دیگر بازی های عرضه شده از فرانچایز PROJECT ساخته و با بهبودهای متعددی عرضه شده است. یک بار دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی آخرین نسخه این بازی کرده و به محض انتشار آن در گوگل پلی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده انحصاری آن را برای دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است. استودیوی BYCODEC GAMES به جز مجموعه PROJECT DRIFT یک سری بازی دیگر با عنوان PROJECT OFFROAD نیز دارد که شامل دو بازی PROJECT OFFROAD 20 و PROJECT:OFFROAD می شود که آن ها را نیز در مطالب دیگری از اندروید معرفی کرده بودیم و شما می توانید با کلیک روی نام آن ها با صفحات مربوط به آن ها مراجعه کنید. در حالی که مجموعه PROJECT OFFROAD دارای دو بازی بود، BYCODEC GAMES تصمیم گرفت تا مجموعه PROJECT DRIFT را نیز گسترش داده و یک نسخه دیگر برای آن بسازد. این استودیوی جوان اما خلاق با تمرکز روی روند گیم پلی بازی ها و فیزیک های واقع گرایانه، سعی کرده تا تجربه ای طبیعی و خاص را برای مخاطبین و علاقه مندان به این سبک از بازی ها خلق کند و باید گفت که تا حد بسیار زیادی در رسیدن به این هدف موفق عمل کرده است.

 

PROJECT DRIFT 2.0

 

PROJECT DRIFT 2.0 مصداق بارز یک بازی خوش ساخت در سبک مسابقه ای و شبیه سازی است و همانطور که از نامش پیداست، این بازی در مورد مقوله دریفت کشی با ماشین های اسپرت است. در اولین نگاه به گرافیک بازی متوجه نکته ای خاص می شوید و آن هم گرافیک فانتزی آن است که به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. اگرچه که این سبک از طراحی ها بیشتر از اینکه به بازی های گرافیکی و طبیعی و البته پرحجم شبیه باشد، به بازی های فانتزی و کارتونی شباهت دارد اما دقیقاً و برخلاف تصور، همین نکته نقطه عطف PROJECT DRIFT 2.0 محسوب می شود. باید گفت که چنین رویکردی به توسعه دهندگان این امکان را داده که از بهینه سازی های متنوع گرافیکی بیشترین استفاده را ببرند و تمرکز اصلی خود را روی گیم پلی و فیزیک های واقع گرایانه بگذارند. به همین خاطر باید گفت که بازی PROJECT DRIFT 2.0 بسیار جذاب و حرفه ای است و شما برخلاف ظاهر کارتونی، با یک بازی کاملاً تکامل یافته سر و کار دارید و تجربه ای واقعی و طبیعی از بازی های ماشین سواری را در این عنوان خواهید داشت. در بازی پروژه دریفت 2 می توانید از بین چندین ماشین مسابقه ای و اسپرت اقدام به خرید کرده و ماشین خودتان را ارتقاء داده یا شخصی سازی های مختلفی را روی آن اعمال کنید و حسابی ماشین خودتان را سفارشی کنید. بعد از اینکه ماشین مورد نظرتان را انتخاب و مدیریت کردید می توانید به داخل بازی و مراحل آن بروید و از مأموریت های دریفتی حسابی لذت ببرید! هرچه بیشتر مهارت دریفت کشیدن داشته باشید و فاصله بیشتری را با دریفت طی کنید امتیاز بیشتری دریافت می کنید. بازی نقشه های مختلفی داشته و چالش ها و موانع متنوعی نیز در بازی به کار برده شده است. اگر از دوست داران بازی های ماشین سواری، شبیه ساز رانندگی و رقابت های دریفت هستید و نمی خواهید صدها مگابایت حجم برای بازی های حجیم صرف کنید، PROJECT DRIFT 2.0 بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای دانلود آخرین نسخه این بازی همین حالا به بخش دانلود باکس اندروید بروید و از طریق لینک های مستقیم بازی به شکل رایگان این بازی را در دو نسخه معمولی و مود شده دریافت کنید.

نکته: بازی هنوز در مرحله آزمایشی و دسترسی زودرس (Early Access) بوده و مراحل، آیتم ها، ماشین ها و بخش هایی از بازی در دست توسعه هستند.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل