Dad's Monster House 1.0.6 - بازی ماجرایی-معمایی "خانه هیولایی پدر


بازی اندروید, ماجراجویی, 432 2021-10-05 02:31:20

Dad’s Monster House v1.0.6 – بازی ماجرایی و پازلی بسیار سرگرم کننده “خانه هیولایی پدر” برای اندروید
نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 1.99 دلار تقدیم به شما
تست شده با اجرای آفلاین

Dad’s Monster House – خانه هیولایی پدر یکی دیگر از آثار درخشان و تحسین برانگیز استودیوی چینی خلاق و حرفه ای CottonGame سازنده بازی های محبوب و مشهور دیگری مثل A Foreign Land of Us ، One Way: The Elevator ، The White Bird Carnival ، RainCity و یا Tales of the Mirror است که مثل تمام این بازی ها در قالب یک عنوان پرمیوم و پولی با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به انتشار رسیده و برای فروش عرضه شده است. اندروید همزمان با انتشار نسخه نهایی این بازی و بعد از تست و بررسی های مختلف اقدام به معرفی و بررسی نسخه خریداری شده و کامل بازی به صورت انحصاری کرده و آخرین نسخه آن را برای شما عزیزان برای دانلود به شکل رایگان فراهم کرده است. اگر قبلاً تجربه انجام بازی های استودیوی CottonGame را داشته باشید حتماً می دانید که این شرکت بازی سازی تمرکز اصلی خود را روی ساخت بازی های معمایی، پازلی و ماجرایی با المان های فانتزی و انتزاعی گذاشته است و تقریباً در تمام آثار منتشر شده توسط این استودیو می توان این عناصر فانتزی را مشاهده کرد. بازی Dad’s Monster House یک نمونه عالی در این زمینه است که به خوبی توسط CottonGame در سبک همیشگی این نوع از بازی ها طراحی شده و با المان هایی کاملاً منطبق با استانداردهای این سبک عرضه شده است. با اندروید در معرفی و بررسی اجمالی این بازی در ادامه همراه باشید.

 

Dad's Monster House

 

بازی Dad’s Monster House در سبک Point and Click طراحی شده و ماهیتی کاملاً انتزاعی و اسرارآمیز دارد. داستان این بازی به شخصیت اصلی Carlos که پسری جوان اما پریشان و مضطرب مربوط است که بعد از دریافت یک تماس از سمت پدرش وارد یک ماجراجویی عجیب و ترسناک می شود. وقتی پدر کارلوس با او تماس می گیرد با اضطراب و استرس زیادی از او می خواهد که خیلی سریع به خانه قدیمی یعنی جایی که پدرش در آنجا زندگی می کند بازگردد و سریعاً او را از دست شرایط ناگوار و ترسناکی که با آن درگیر است نجات دهد. کارلوس به سرعت آماده حرکت به سمت خانه پدری اش می شود. بعد از رسیدن به خانه، او با موقعیتی عجیب رو به رو می شود. این خانه دیگر مثل گذشته نیست و حالا به محل زندگی و رفت و آمد هیولاهای عجیب اما به ظاهر بی خطر تبدیل شده است. وظیفه شما در طول بازی Dad’s Monster House حل کردن معماها و پازل های بازی به منظور حل کردن معمای عجیب این خانه و پیدا کردن و نجات پدرتان است. همانطور که گفته شد سبک بازی Point and Click است و شما می توانید با لمس کردن هر نقطه از بازی شخصیت بازی را به آن نقطه حرکت دهید و یا با آیتم های بازی تعامل داشته باشید. بازی Dad’s Monster House دارای معماهای متنوع با مکانیزم های نسبتاً مشابه است. طراحی های کارتونی و از آن جذاب تر، تم سیاه و سفید بازی باعث می شود تا حس و حال رمزآلود بودن اتمسفر بازی به خوبی به مخاطب القا شود. شخصیت پردازی های جالب، هیولاهای گوناگون و اتفاقات متنوع در طول این خط داستانی باعث می شود تا هر لحظه از بازی خانه هیولایی پدر به نوبه خود جذاب و سرگرم کننده باشد و هیچوقت روند کلی بازی تکراری و خسته کننده نباشد. برای آشنایی بیشتر با بازی می توانید ابتدا نگاهی به ویدئوی تریلر معرفی و تصاویر اسکرین شات آن بی اندازید و سپس آخرین نسخه پولی آن را به شکل خریداری شده از لینک های مستقیم اندروید دریافت کنید. جالب است بدانید که این بازی تا به امروز موفق شده تمام امتیاز کامل 5.0 از 5.0 را از رأی کاربران در گوگل پلی دریافت کند به لیست محبوب ترین و پرامتیازترین بازی های اندرویدی اضافه شود.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.cottongame.MonsterFamily را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.