دانلود Merge Town 0.1.30.455 - بازی ادغام دهکده: طراحی مزرعه + مود


بازی اندروید, پازل و فکری, 774 2022-08-17 02:30:12

Merge Town : Design Farm v0.1.30.455 + Mod – بازی تفننی-ماجرایی “ادغام دهکده: طراحی مزرعه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول و طلای بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Merge Town : Design Farm – ادغام دهکده: طراحی مزرعه دومین بازی ساخته شده توسط استودیوی نوپا و جوان NO.7 games چینی است که در قالب یک بازی تفننی (کژوآل) برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. این بازی به شکل رایگان در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته و اندروید یک بار دیگر برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی در سطح وب اقدام به معرفی و عرضه یک بازی دیگر به شکل انحصاری کرده و آن را در دو نسخه معمولی و مود تقدیم شما عزیزان می کند. Merge Town : Design Farm با اقتباس و الگوبرداری از بازی های موفقی در همین سبک همچون Merge Manor : Sunny House , Merge Design: Home Renovation & Mansion Makeover , Merge Matters: Home renovation game with a twist و یا Merge Gardens ساخته و منتشر شده است. سبک بازی های موسوم به Merge یا ادغام (ترکیب) مدتی است که به یکی از سبک های نوین و جذاب در بازی های ویدئویی به خصوص بازی های موبایلی تبدیل شده و شرکت های بازی سازی زیادتری به سراغ ساخت این سبک بازی ها می روند. درواقع یک بازی در سبک ترکیب یک عنوان چندمنظوره است که غالباً یک بخش از آن را پازل ها و جورچین های ترکیبی (ادغام آیتم های مشابه) شکل می دهند و بخش دیگر به مدیریت و تزئین و طراحی دکوراسیون و مسائل مشابه در این زمینه مربوط می شود.

 

Merge Town : Design Farm

 

بازی Merge Town : Design Farm نیز دقیقاً طبق همین الگو و با استانداردهای بازی های رایج در سبک Merge طراحی و ساخته شده است. دقت کنید که این بازی هیچ ربطی به بازی دیگری که با همین نام (Merge Town) عرضه شده ندارد و یک بازی متفاوت اما در سبکی مشابه است. داستان بازی Merge Town : Design Farm حول محور شخصیت اصلی بازی است که Karina نام دارد. او یک طراح جوان و خوش ذوق است که برای کار از دهکده کوچکی که در آن زندگی می کرد به شهر رفته بود. به خاطر اینکه کارینا تجربه کافی در انجام پروژه های بزرگ را نداشت کارهای خوبی به او واگذار نشد. اما او دنبال راهی برای ثابت کردن استعدادش بود و همچنان به او اجازه گرفتن پروژه های مهم داده نشد. این مسئله سبب شد تا کارینا حسابی ناراحت شود و برای گذراندن این دوران سخت به دهکده و مزرعه کودکی اش بازگردد تا حال و هوایش تغییر کند. اما به محض بازگشت به دهکده محل زندگی اش متوجه می شود که این محل توسط طوفانی سهمگین با خاک یکسان شده است. خانه ها و مزارع دهکده نابود شده و مردم راهی جز ترک این دهکده ندارند. اما کارینا تصمیم می گیرد تا از توانایی هایش برای بازسازی دهکده و مزرعه پدربزرگش استفاده کند. شما باید در بازی Merge Town : Design Farm به او کمک کنید تا با نوسازی بخش های مختلف این دهکده و مزرعه، آن ها را دوباره به روزهای قبل و حتی بهتر تبدیل کند. سبک بازی Merge Town : Design Farm همانطور که اشاره شد در دو بخش اصلی که یکی بخش پازلی و جورچین و دیگری بخش مدیریتی است دنبال می شود. گرافیک فانتزی در کنار طراحی ها و رنگ آمیزی های جالب، از نظر بصری بازی Merge Town : Design Farm را به یکی از جذاب ترین ها در بین این مدل بازی ها تبدیل کرده است. اگر برای شروع یک ماجراجویی جالب در سبک پازلی و جورچین آماده اید، همین حالا آخرین نسخه این بازی را از لینک های مستقیم اندروید دانلود کنید.

نکته: در هر بار اجرای بازی فقط برای بررسی فایل ها نیاز به متصل بودن اینترنت است. بعد از ورود به داخل بازی می توانید اینترنت دستگاه را قطع کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل