Gold and Goblins 1.19.1 - بازی شبیه ساز گابلین ها و استخراج طلا + مود 


بازی اندروید, شبیه سازی, 2421 2022-07-31 01:45:12

Gold and Goblins v1.19.1 + Mod – بازی شبیه سازی محبوب گابلین ها و استخراج طلا اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Gold and Goblins: Idle Merger & Mining Simulator نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی AppQuantum برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی AppQuantum پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و بازی هایی مثل Doorman Story و Idle Light City را در کارنامه بازی سازی اش دارد. Gold and Goblins: Idle Merger & Mining Simulator هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی جذاب و سرگرم کننده اش تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. این بازی اساساً یک بازی در سبک ماینینگ است، اما توسعه دهندگان از المان های بازی های سبک آیدل و ادغام هم در این بازی استفاده کرده اند. در این بازی،‌ شما وارد دنیای گابلین ها می شوید و با استراتژی های مدیریتی خودتان به آنها کمک می کنید از معدن ها طلا استخراج کنند. در ابتدا استخراج کردن طلا از معدن ها برای شما کار چالش برانگیزی خواهد بود، اما رفته رفته مهارت های خودتان را رشد و توسعه می دهید و به راحتی با گابلین ها طلا ها را در سطح گسترده از معدن ها استخراج می کنید. بنابراین، اگر به بازی های ماینینگ و آیدل و ادغام علاقه دارید، Gold and Goblins: Idle Merger & Mining Simulator بدون شک یکی از بهترین بازی های این سبک هاست و قطعاً می تواند رضایت شما را جلب کند!

 

Gold and Goblins

 

Gold and Goblins: Idle Merger & Mining Simulator گیم پلی بسیار ساده ای دارد. در همان ابتدای بازی، شما در عرض چند دقیقه تمام مکانیزم های گیم پلی را یاد می گیرید و متوجه می شوید که باید چگونه بازی کنید. در هر مرحله از بازی، شما باید با استفاده از طلا هایی که در اختیار دارید، گابلین ها را خریداری کنید و به معدن بفرستید تا برای شما طلا استخراج کنند. برای شروع، بازی مقدار مشخصی طلا برای شما در نظر می گیرد تا بتوانید اولین گابلین های خودتان را خریداری کنید. پس از آن، شما می توانید با طلا هایی که از معدن ها به دست می آورید گابلین های بیشتری خریداری کنید تا سرعت استخراج طلا از معدن ها بیشتر شود. همچنین، این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید گابلین های در لول های یکسان را با هم ادغام کنید تا گابلین های با لول بالا تر در معدن ها داشته باشید. هرچه لول یک گابلین بالا تر باشد، سرعت استخراج طلا هم بالا تر می رود. ضمن اینکه، شما می توانید با آپگرید کردن کارخانه تان، میزان طلا های دریافتی را هم افزایش دهید تا بتوانید سریع تر گابلین بخرید و آنها را به معدن ها بفرستید. روی هم رفته، Gold and Goblins: Idle Merger & Mining Simulator با بیش از 5.000.000 دانلود توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. از این رو، تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی برای فعالسازی ویژگی مود ابتدا باید مراحل آموزشی پشت سر گذاشته شده و بعد از آنلاک شدن بخش Store اقدام به خرید آیتم ها کرد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل