Sniper Mission 1.3.4 - بازی اکشن "ماموریت تک تیرانداز" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 1206 2022-07-25 19:30:17

Sniper Mission v1.3.4 + Mod – بازی اکشن هیجان آور ماموریت تک تیرانداز اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (طلا نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای افلاین

Sniper Mission:Free FPS Shooting Game نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی JoyMore Inc برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی JoyMore Inc پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی را به خودش اختصاص داده است. Sniper Mission:Free FPS Shooting Game هم یکی از بهترین بازی های این استودیو بازی در مارکت اندروید است که تا لحظه نگارش این متن، با بیش از 500.000 دانلود، مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار گرفته است. Sniper Mission:Free FPS Shooting Game اساساً یک بازی در سبک بازی های شوتر اول شخص است. بازی های این سبک از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی در میان گیمر ها داشته اند. هیجانی که در تیراندازی به دشمنان وجود دارد، مطمئناً برای بسیاری از افراد لذت بخش است. بازی پیش رو هم از آن دسته از بازی هایی است که تجربه سرگرم کننده یک بازی شوتر اول شخص را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز ماهر قرار می گیرید و سعی می کنید در ماموریت های مختلف، به اهداف خودتان تیراندازی کنید و با یک تیر تهدید آنها را خنثی کنید. بنابراین، اگر دوست دارید با آدم بد ها مقابله کنید، Sniper Mission:Free FPS Shooting Game انتخاب مناسبی برای شما است!

 

Sniper Mission

 

Sniper Mission:Free FPS Shooting Game بازی ای نیست که از فضای گرافیکی بالایی برخوردار باشد و برای طراحی هنری آن از استایل وکسل آرت استفاده شده است. صداگذاری های خاصی هم در بازی وجود ندارد که بخواهیم به آنها بپردازیم. اما این بازی، به عنوان یک بازی موبایلی، گیم پلی فوق العاده ای دارد و ماموریت های متنوعی برای مراحل آن طراحی شده است. ضمن اینکه، تنوع عالی سلاح های قابل استفاده در این بازی بدون شک برای هر گیمری جذاب خواهد بود. در این بازی، شما می توانید با پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز مرحله ها پول به دست بیاورید و اسلحه های جدید خریداری کنید. همچنین، طیف گسترده ای از آیتم ها در بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهند بتوانید اسلحه خودتان را آپگرید کنید و قابلیت های آن را بهبود ببخشید. این آپگیرد ها می توانند شامل آپگرید دوربین، آپگرید قدرت اسلحه،‌ آپگیرد مهمات، و … باشند. روی هم رفته باید گفت، این بازی یکی از خوش ساخت ترین بازی های موبایلی حال حاضر مارکت اندروید در سبک شوتر اول شخص است و قطعاً ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. Sniper Mission:Free FPS Shooting Game امتیاز 4.5 از 5.0 را از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اندروید قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب برای شما قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود بازی بدون دیدن تبلیغات جایزه نامحدود دریافت می کنید + طلا خرج کنید تا ببینید بجای کم شدن زیاد می شود!