دانلود Outfire 1.9.1 - بازی اکشن رقابتی و آنلاین "نبرد آتشین" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 754 2022-04-23 02:30:12

Outfire: Multiplayer online shooter v1.9.1 + Mod – بازی اکشن و هیجان انگیز “نبرد آتشین” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن همه سلاح ها) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

Outfire: Multiplayer online shooter – نبرد آتشین یک بازی اکشن بسیار سرگرم کننده و خوش ساخت از نوع بازی های رقابتی و آنلاین است که به شکل رایگان با قابلیت خریدهای درون برنامه ای توسط استودیوی سنگاپوری MYTONA برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. طبق روال همیشه ای که در اندروید داشتیم، این بار هم برای یک بار دیگر به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به معرفی و بررسی یک بازی اکشن و مهیج دیگر کرده ایم. بازی Outfire: Multiplayer online shooter در حقیقت یک بازی رقابتی آنلاین در قالب نبردهای گروهی 4 به 4 است که ماهیت اصلی آن نه مثل خیلی دیگر از بازی های مشابه اکشن که معمولاً اول شخص یا سوم شخص از نمای پشت هستند، بلکه از نوع بازی های کاملاً تاکتیکال است. شاید نزدیک ترین بازی که بتوان از نظر شباهت به Outfire: Multiplayer online shooter نام برد، برد Tacticool باشد. بازی Tacticool بدون شک یکی از برترین بازی های اکشن تاکتیکال است که باید اذعان داشت به الگویی برای بازی های دیگر از جمله Outfire تبدیل شده است و به همین خاطر باید گفت که این بازی نیز از روی تاکتیکول الگوبرداری شده است اما ویژگی های نسبتاً متفاوتی دارد و تمرکز اصلی آن در نوع خاصی از رقابت های گروهی است.

 

Outfire: Multiplayer online shooter

 

بازی Outfire: Multiplayer online shooter به عنوان یک بازی Action Fast-paced شناخته می شود چرا که عکس العمل های سریع و زد و خوردهای زیاد در آن دو فاکتور اصلی و ویژگی مهم به حساب می روند. این بازی از نمای بالا دنبال می شود. شما در نقش یک قهرمان هستید که با هم تیمی های خود در میدان نبرد به سراغ مبارزه با رقبا می روید. بازی مدها و مأموریت های گوناگونی دارد که مهم ترین آن Capture the Flag یا همان فتح پرچم و محافظت از آن است. در تمامی مدهای بازی Outfire: Multiplayer online shooter کار مهم و اصلی شما مقابله با دشمنان و نابود کردنشان قبل از این که آن ها شما را از بین ببرند است. برای این کار شما قادر هستید تا از سلاح های مختلف یا تجهیزات نظامی مثل نارنجک استفاده کنید. شما می توانید با کمک یک گیم پد مجازی که در حالت عادی در سمت چپ تصویر تعبیه شده است به صورت آزادانه به اطراف حرکت کنید و با کمک دکمه های مجازی موجود در سمت مقابل از آیتم ها استفاده کنید. انواع و اقسام شخصیت ها، آیتم ها، سلاح ها و در این بازی وجود دارند که هرکدام به صورت مجزا قابل شخصی سازی و ارتقاء نیز هستند. برای تجربه این بازی مهیج و رقابتی می توانید همین حالا به وسیله لینک های مستقیم اندروید این بازی را دریافت کنید و یک سرگرمی هیجان انگیز و چالش برانگیز را برای خودتان فراهم کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به سبک و سیاق بازی، نحوه گیم پلی و گرافیک بازی به دست بیاورید توصیه می کنیم ویدئوی تریلر معرفی آن را که برای شما آماده سازی کرده ایم مشاهده کنید.

توجه : در نسخه مود امکان انتخاب همه سلاح ها به صورت رایگان وجود دارد – فقط توجه داشته باشید که در آن صفحه سلاح انتخابی نمایش داده نمیشود اما داخل بازی اعمال می شود!

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.mytona.outgun را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل