Titan Glory 1.0.0 - بازی اکشن مهیج و رقابتی "شکوه تایتان" اندروید + مود


بازی اندروید, اکشن, 648 2021-08-30 20:45:19

Titan Glory v1.0.0 + Mod – بازی اکشن گرافیکی و بسیار جذاب “شکوه تایتان” برای اندروید
نسخه خریداری شده با قیمت 4.99 دلار + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Titan Glory – شکوه تایتان یک عنوان رقابتی و هیجان انگیز دیگر از استودیوی رومانیایی Atypical Games سازنده سری بازی های محبوب و پرطرفدار Sky Gamblers و بازی پرطرفدار Radiation City در دسته بازی های اکشن و جنگی است که در قالب یک بازی پولی با قیمت 4.99 دلار برای دستگاه های اندرویدی به انتشار رسیده است. مثل همیشه این بار نیز به عنوان اولین وب سایت ایرانی پیش قدم شده و نسخه نهایی و تست شده بازی شکوه تایتان را به صورت خریداری شده برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. به جز نسخه خریداری شده اصلی یک نسخه مود شده از این بازی هم برای شما دوستان آماده سازی کرده ایم تا طرفداران نسخه های مود شده هم از نصب و لذت بردن از یک بازی جذاب بی نصیب نمانند. بازی Titan Glory در اولین نگاه یک عنوان کاملاً تقلید شده از بازی معروف War Robots با ویژگی هایی مشابه در بخش گرافیک، مدل سازی ها، محتوا و در نهایت سبک گیم پلی است. البته باید گفت که Atypical Games ویژگی ها و المان های منحصر به فرد دیگری را به این بازی افزوده تا بازی شکوه تایتان با عناصر انحصاری خود یک بازی جذاب و حتی حرفه ای تر از خیلی از بازی های مشابه به نظر برسد. در ادامه با اندروید در معرفی و بررسی اجمالی این بازی همراه باشید. Titan Glory نبرد سهمگین ربات های مدرن و غول آسا در میدان های نبرد را روایت می کند. ماجرای کلی بازی به دنیایی در آینده مربوط است. جایی که تکنولوژی و جنگاوری های بشر به طرز قابل باوری پیشرفته شده و حالا دیگر ربات های مختلف در شکل و شمایل گوناگون در نبردها و رقابت ها شرکت می کنند. در همین راستا و به منظور زورآزمایی قدرت های بزرگ، تورنومنت های بزرگی برای رقابت شرکت های ربات ساز راه اندازی شده و شما در نقش یکی از این تیم ها هستید.

برخی از ویژگی های بازی Titan Glory اندروید :

  • گرافیک عالی و پرجزئیات
  • مدل سازی های سه بعدی
  • سبک اکشن و رقابتی در زمینه مبارزات جنگی ربات ها
  • گیم پلی کاملاً داینامیک و واقع گرایانه
  • تخریب پذیری های جذاب و طبیعی
  • وجود 12 نوع ربات جنگی مختلف
  • 6 نقشه (آرنا) بزرگ
  • وجود انواع و اقسام سلاح های انفجاری و رگباری
  • 9 مد گوناگون از بازی ها و رقابت های مختلف
  • امکان بازی به صورت آفلاین (تک نفره) یا آنلاین (به صورت 12 نفره)
  • 12 نوع تورنومنت و رقابت هیجان انگیز

در Titan Glory وظیفه شما انتخاب، شخصی سازی، ارتقاء و مدیریت ربات جنگی تان در مرحله اول و حضور در قابت های مهیج و پر زد و خورد اکشن در میدان های نبرد است. خوشبختانه برخلاف خیلی دیگر از بازی های مشابه که صرفاً فقط به صورت آنلاین قابل اجرا هستند، بازی Titan Glory قابلیت اجرا به صورت آفلاین را نیز دارد. شما می توانید در بخش آفلاین به صورت تمرینی بازی کنید و بعد از اینکه مهارت کافی را در مبارزات کسب کردید به سراغ نبردهای آنلاین بروید. بازی شکوه تایتان با گرافیک عالی و کنسولی، گیم پلی روان و هیجان انگیز و ویژگی های بارز دیگر می تواند انتخابی بسیار سرگرم کننده برای علاقه مندان به بازی های آنلاین اکشن باشد. این بازی با حجم بالای خود به لیست بازی های حجیم و گرافیکی اندرویدی اضافه شده و طرفداران مخصوص به خود را دارد. همینک می توانید برای آشنایی بیشتر با بازی Titan Glory اقدام به مشاهده ویدئوی تریلر معرفی بازی کرده و سپس در صورت تمایل از لینک های مستقیم اندروید آخرین نسخه این بازی را به شکل خریداری شده در دو ورژن معمولی و مود دریافت کنید.

 

Titan Glory

 

نکات تکمیلی:

  1. ورود به بخش آنلاین در نسخه مود شده ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شده و یا امکان بازی در این بخش غیرفعال شود.
  2. این بازی فقط برای دستگاه های 64 بیتی (arm64-v8a) با حداقل اندروید 6.0 عرضه شده است.
  3. به خاطر گرافیک و حجم زیاد، نصب این بازی روی دستگاه های ضعیف توصیه نمی شود.
  4. حجم دیتای بازی بعد از استخراج حدوداً 2 گیگابایت خواهد شد. بنابراین از داشتن فضای کافی برای نصب صحیح بازی مطمئن شوید.

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه com.atypicalgames.titanglory را در Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل