Underworld Office 1.3.9 - بازی ماجرایی "دفترکار زیرزمینی" اندروید + مود


بازی اندروید, ماجراجویی, 565 2022-05-20 02:30:15

Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game v1.3.9 + Mod – بازی ماجراجویانه و خلاقانه “دفترکار زیرزمینی” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول زیاد) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game – دفترکار زیرزمینی یک بازی بسیار زیبا و تحسین برانگیز در سبک بازی های ماجرایی از نوع بازی های داستان محور و به اصطلاح کتاب داستان مصور است که به شکل رایگان از سوی استودیوی کره ای Buff Studio سازنده بازی های محبوب دیگری همچون Mystic Guardian ، Wonder Knights ، 7Days – Decide your story ، Buff Knight Advanced و My Oasis ساخته و به شکل رایگان با قابلیت خرید درون برنامه ای برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. اندروید مثل همیشه و بعد از انتشار نسخه نهایی و رسمی این بازی آن را تهیه و همراه با یک نسخه مود برای شما عزیزان آماده سازی کرده است و آن را برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی برای دانلود ارائه کرده است. استودیوی Buff Studio پیش از این بازی نیز عناوین مشابهی در همین سبک یعنی Visual Novel منتشر کرده بود و به نظر می رسد که تمرکز این شرکت بازی سازی هدف قرار دادن مخاطبین این سبک و سهم بیشتر بازار این نوع از بازی ها است. بازی Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game یک نمونه خوش ساخت و حرفه ای دیگر در این سبک است که به دست توسعه دهندگان خلاق این استودیو ساخته و منتشر شده است و یکی از مورد انتظارترین بازی های سبک ماجراجویانه اخیر بوده است.

 

Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game

 

در بازی Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game شما در نقش پسری به نام Eugene هستید که خیلی ناگهانی به دنیای ارواح می رود و با اتفاقات هولناکی رو به رو می شود. یکی از بدترین این اتفاقات وجود هیولاهایی ترسناک در دنیای ارواح است که به نظر می رسد متوجه حضور Eugene شده و به دنبال شکار کردن او هستند اما در همین حین یک روح دیگر به کمک او آمده و او را از دست ارواح خبیث نجات می دهد. این روح در ازای نجات دادن Eugene از او می خواهد که همراه با او در دنیای زیرزمینی یا همان دنیای ارواح در یک دفترکاری کار کند. درست مثل تمام بازی های مشابه در سبک Visual Novel مهم ترین قسمت این بازی انتخاب های شما از بین گزینه های مختلف است. درواقع این اصلی ترین کار شما به عنوان بازیکن است و بعد از آن باید روند داستانی بازی را دنبال کنید. انتخاب های شما مستقیماً روی خط داستانی بازی تأثیر می گذارد و نتیجه این انتخاب ها می تواند کاملاً متفاوت بوده و خوب یا بد باشد. بنابراین بدیهی است که برای لذت بردن کافی از این بازی می بایست تا حدی با زبان انگلیسی آشنا باشید تا اتفاقات و دیالوگ های بازی را متوجه شده و انتخاب ها و تصمیمات درستی بگیرید. سازنده بازی می گوید که 7 پایان مختلف برای این بازی در نظر گرفته شده است. طراحی های کارتونی و جذاب Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game که مثل کتاب های مصور یا کامیک ها هستند خیلی جالب و تأثیرگذار هستند و باعث می شود تا مخاطب به خوبی در عمق ماجرا به گشت و گذار در این دنیای مرموز و اسرارآمیز بپردازد. اگر می خواهید یک بازی ماجرایی متفاوت را که در آن شما تصمیم گیرنده و تعیین کننده داستان هستید را تجربه کنید، بازی Underworld Office: Visual Novel, Adventure Game را از بخش دانلود باکس اندروید دریافت کنید و حسابی سرگرم شوید. بازی Underworld Office با ثبت بیشر از 1 میلیون دانلود در مدتی کوتاه توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند و جزو بازی های محبوب و منتخب گوگل پلی باشد.

 





تبلیغات متنی

پایگاه فوتسال چهل